14-06-2013, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2013, 12:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-06-2013, 18:31 PM)Mossemees Kirjutas: Ega austatud ksf! V6sa ise viimaks riigikoguja pole? Kriitika nimetamine vingumiseks justkui viitaks sellele.
Kas lgp. ksf! Mossemehele tundub, et minu väljaütlemistega sinna asja oleks?

Kriitika ilma võimalike lahendusvariandita on virin. Kriitika ilma reaalselt rakendatava lahenduseta pole parem.
Praegu ootab MKM ettepanekuid stiilis:muuta §xx sõnastust järgnevalt:..... Põhjendus: ....
Niisama rääkimine, et seda või teist peaks muutma, palju ei aita.
Meie soov pöörata kindlustamise põhimõtted pea peale on väga suur muudatus. Seda paari foorumikasutaja jõududega ära ei tee. Ning seni, kuni säilib võimalus tasuta ja väikese vaevaga oma mittetarbitavad autod maksulisest lepingust vabastada (12 kuud sesoonse kasutuse puhul, 24 kuud ajutiselt arvelt maha), ei näe ma põhjust barrikaadidele tõusmiseks.
Kõnealune seadus ju ei reguleeri autode arvelevõtu ja sealt kustutamise korda, selleks on teine seadus. Ettepanek muuta liiklusregistri toimimine vastupidiseks: ainult arvel olev auto tohib liigelda ja see on omaniku asi, kuidas ta oma liikuri legaliseerib, erineb oluliselt lähikonna riikide praktikast ja selle läbisurumine on päris tõsine töö.
Kuigi minu arvates proovimist väärt.

(13-06-2013, 19:22 PM)sugraM Kirjutas: Mind huvitaks, kuidas see seadus tagab, et ajutiselt arvelt maha võetud liikurvahendiga keegi liikluses ei osale ja avariid ei tee?
Seadus seda tagada ei saa. Seda saab tagada kodune kasvatus ja järelvalveorganid nende idiootide puhul, kel kodune kasvatus puudub.
Ei peata ka Austraalias mitte seadus, vaid kodune kasvatus ja rikkumise avalikukstulekule järgnev reaalne ja vältimatu karistus (millega kaasneb ühiskonna hukkamõist) seaduse rikkumist.
Aga meil on kõvem mees see, kes suurema hulga paragrahve suudab sirgeks sõita
