17-06-2013, 12:08 PM
Jah, vene materjalivalik ja töötlemiskvaliteet on nagunii teema omaette. Samas on suur osa kraamist molekulideni remonditav. Uut veepumpa ei pea ostma, saad suht kergesti ka laagrid/tihendid eraldi osta ja vahetada, kohati on see ka töökindlam lahendus kuna ühe ja konkreetse uue jupi panekul on vähem riske kui terve koostu asendamisel. Aga elementaarseid oskusi, aega ja kannatust peab olema, oma garaazita toimetamine kah kahtlane, st enamasti kilomeetri kohta lihtsalt liiga kallis. Muide, omaaegne jooksva remondi norm oli tavalisel vene sõiduautol 3-4 tundi 1000 km kohta mõelge nüüd, kui keskm aastaläbisõit oleks tänapäeval tavaline 20-25 tuhat, palju siis tunde tuleb. pluss kapitaalid, mis tulid moskudel/sigullidel sõltuvalt kasutajast 100-150 tuhande järel. Mul oma taat istus 80-ndail ikka omajagu kapoti all, olgugi autod sugugi vanad polnud. Võiks öelda, et nõukaajal hoolega sisse harjutatud garaažikultuur kängus lääne kärude tulekuga, kuna nende jooksva remondi vajadus ikkagi tüki väiksem.
Mis muidugi ei tähenda et vastutulelikumaid vene autode remontijaid siin välja tuua ei võiks. Oleksin ise huvitatud Tartu ja Võru näidetest.
Mis muidugi ei tähenda et vastutulelikumaid vene autode remontijaid siin välja tuua ei võiks. Oleksin ise huvitatud Tartu ja Võru näidetest.