18-06-2013, 19:22 PM
Üldmulje on muidugi hea ja vajalik asi aga ratta määramisel, eriti veel sellise "ebahariliku" mudeli puhul on abiks ikka detailid. Suurematel tootjatel olid omatoodangu iseloomulike nüanssidega detailid, näiteks raamimuhvid, esihargid (kahvli kroon, harude paine, esiratta võlli kinnituse avad), vändasüsteem (väntade kinnitus, ketiratta kinnitus vändale, detailide ehitus ja kuju.
Märkasin veel, et esihargi küljes on laternakinnituse kronstein aga ei saa aru, mis kujund sellel välja lõigatud on? Fotod pole ka just eriti viielised...
20-ndate naumanidel oli küllaltki iseloomulik esihark, antud ratas on küll ilmselt hilisemast ajast, nendega ma lähemalt kokku puutunud ei ole aga antud ratta kahvli kroon on 20-ndate Naumani moodi küll, niipalju kui pildi järgi paista on.
Aga ootaks raaminr ja sildiaugud ära, need võivad ka juba olulist infot anda, tagarumm ei tundu tagasihoidliku foto järgi otsustades eriti F&S Torpedo olevat, teistelt rummudelt naljalt aastaarvu ei leia.
Märkasin veel, et esihargi küljes on laternakinnituse kronstein aga ei saa aru, mis kujund sellel välja lõigatud on? Fotod pole ka just eriti viielised...
20-ndate naumanidel oli küllaltki iseloomulik esihark, antud ratas on küll ilmselt hilisemast ajast, nendega ma lähemalt kokku puutunud ei ole aga antud ratta kahvli kroon on 20-ndate Naumani moodi küll, niipalju kui pildi järgi paista on.
Aga ootaks raaminr ja sildiaugud ära, need võivad ka juba olulist infot anda, tagarumm ei tundu tagasihoidliku foto järgi otsustades eriti F&S Torpedo olevat, teistelt rummudelt naljalt aastaarvu ei leia.