20-06-2013, 14:51 PM
Suur tänu Indrekule, et ta nii põhjalikult võttis vaevaks seda teemat lahata. Igal mündil on kaks poolt ja seda teist me enamasti näha ei oska ..
Tuletan meelde, et kõnealune seadus käib vaid kohustusliku liikluskindlustuse kohta. Ehk kaskoteema siin pilli ei puhu. Ei ole kuulda olnud, et keegi oleks kiidelnud LÕ põhjustamisega...
Indrek oskab ehk öelda, kas registrist kustutamise ja sinna tagasivõtmise teemat üldse saab kõnealuse seadusemuudatuse raames muuta? Mulle tundub, et selleks on vaja rohkemate seaduste muutmist. Mis omakorda eeldab veidi sihikindlamat tööd.
Iseeneslik registrisse ennistumise põhjuseid ei suuda mina leida. Ma ei näe ühtegi põhjust (peale kindlustusseltside kasumiahnuse), miks peaks ajutine registrist kustutamine olema seotud mingi tähtajaga. Tehniliselt ei ole ju keeruline tekitada juurde võimalus võtta maha kuni järgmise tegevuseni.
Põhimõte peaks olema lihtne: kui tahad sõita, peab liikur olema registris arvel, tehniliselt korras ja kindlustatud. Kui pole, siis kasutada ei tohi.
Aga kuidas see paragrahvideks vormida?
Tuletan meelde, et kõnealune seadus käib vaid kohustusliku liikluskindlustuse kohta. Ehk kaskoteema siin pilli ei puhu. Ei ole kuulda olnud, et keegi oleks kiidelnud LÕ põhjustamisega...
Indrek oskab ehk öelda, kas registrist kustutamise ja sinna tagasivõtmise teemat üldse saab kõnealuse seadusemuudatuse raames muuta? Mulle tundub, et selleks on vaja rohkemate seaduste muutmist. Mis omakorda eeldab veidi sihikindlamat tööd.
Iseeneslik registrisse ennistumise põhjuseid ei suuda mina leida. Ma ei näe ühtegi põhjust (peale kindlustusseltside kasumiahnuse), miks peaks ajutine registrist kustutamine olema seotud mingi tähtajaga. Tehniliselt ei ole ju keeruline tekitada juurde võimalus võtta maha kuni järgmise tegevuseni.
Põhimõte peaks olema lihtne: kui tahad sõita, peab liikur olema registris arvel, tehniliselt korras ja kindlustatud. Kui pole, siis kasutada ei tohi.
Aga kuidas see paragrahvideks vormida?