20-06-2013, 21:25 PM
No kui silindreid mõõtsid, kas siis olid pikkuselt ja sisemiselt diameetrilt samad?
Ja kas kolvi mõõtmed olid ka täpselt samad? Kaasa arvatud kolvisisene põlemiskamber?
Kui kõik asjad on sama sugused, siis kuidas saab tulla jõu vahe?
Tegelikult on asi lihtsalt kinni pumbas.... Üks mootor käib rohkem pööret välja kui teine (tehasest).
Keegi pole näinud ju tehase dünaamilisi graafikuid, et mis mootor mis alas mis jõu välja annab.
Üld levinud keskmine on lihtsalt 40 hp/kw (erinevates raamatutes on erinevad andmed).
Ma kujutan ette, et 1/10 000 masinast veeres tehasest 50 kw-iga vabalt välja. Mootoril potensiaali on aga tehases lihtsalt ei olnud rohkem vaja kui 40 hp/kw.
Ja kas kolvi mõõtmed olid ka täpselt samad? Kaasa arvatud kolvisisene põlemiskamber?
Kui kõik asjad on sama sugused, siis kuidas saab tulla jõu vahe?
Tegelikult on asi lihtsalt kinni pumbas.... Üks mootor käib rohkem pööret välja kui teine (tehasest).
Keegi pole näinud ju tehase dünaamilisi graafikuid, et mis mootor mis alas mis jõu välja annab.
Üld levinud keskmine on lihtsalt 40 hp/kw (erinevates raamatutes on erinevad andmed).
Ma kujutan ette, et 1/10 000 masinast veeres tehasest 50 kw-iga vabalt välja. Mootoril potensiaali on aga tehases lihtsalt ei olnud rohkem vaja kui 40 hp/kw.
Come to the dark side, we have cookies!