01-07-2013, 23:58 PM
Ülevalpool välja toodud Tesla S tankimise video on üsna klassikaline näide sellest, kuidas müügiolukorras tuleb veidi tingimusi "väänata" enda kasuks, sest muidu jääb laval lolli olukorda. Audi esimesed pool minutit kulub pangakaardi otsimisele ja tankimise alustamisele. Kas päris elus seda (hüpoteetilises) "akuvahetusjaamas" elektriautoga tegema ei pea?
Teiseks on mõlemal autol erinevas suuruses anumad energia hoidmiseks. Samas aga on mõlemal autol teineteisest täiesti erinevad tegevusraadiused. Tesla teoreetiline peaks olema 400 km juurde (reaalne aga pole ilmselt päris see). Pange Audisse (või mõnda muusse kaasaegsesse autosse) sama suure kilometraaži läbimiseks vajaminev vedelekütuse hulk ning pange ka elektriauto juht autost väljuma ja tankimise eest maksma, siis hakkab katsel jumet olema. Enne seda on paraku tegemist järjekordse mulliga.
Muide, rääkides ökolt/ekolt liiklemisest, siis kaasaegsed suured veokad on kordades ökonoomsemad, kui sõiduautod. Pange mass ja kütusekulu omavahel suhtesse.
Teiseks on mõlemal autol erinevas suuruses anumad energia hoidmiseks. Samas aga on mõlemal autol teineteisest täiesti erinevad tegevusraadiused. Tesla teoreetiline peaks olema 400 km juurde (reaalne aga pole ilmselt päris see). Pange Audisse (või mõnda muusse kaasaegsesse autosse) sama suure kilometraaži läbimiseks vajaminev vedelekütuse hulk ning pange ka elektriauto juht autost väljuma ja tankimise eest maksma, siis hakkab katsel jumet olema. Enne seda on paraku tegemist järjekordse mulliga.
Muide, rääkides ökolt/ekolt liiklemisest, siis kaasaegsed suured veokad on kordades ökonoomsemad, kui sõiduautod. Pange mass ja kütusekulu omavahel suhtesse.