02-07-2013, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2013, 09:31 AM ja muutjaks oli maitus.)
Pean siia midagi ka vahepeal üles panema, et ei arvataks, et "Marta" on järjekordne algaja surnult sündinud projekt
. Asi ikka liigub, aga tõsi- visalt
.
Juurde on siis tulnud igasugu nänni ja midagi liigub ka ehitusega. Olemas on siis nüüd, komplektne mootor, esi- ja tagasild, rattad, 53 käigukast ja selle kardaaniga väljavõte jvv jaoks, tegemisel on reduktor käigukasi ja tagasilla vahele -1.8 ülekandega ja hüdrojagaja.
Sidurikoja ava sai parajaks hoonitud 53 -e käigukasti otsaflantsi jaoks ja käigukasti korpusesse tehtud uued augud sidurikoja kinniuseks. K-kasti veetava võlli poole on tehtud vahetükk mis täidab laagirikaane osa ja kuhu otsa läheb teiseltpoolt gaz 66-e vahekastist aretatud reduktor. Reduktorile on tehtud kahest võllist üks ja veetava võlli käbi on treitud parajaks reduktori väiksema hammasratta jaoks, millel on seest nuudid maha võetud. Peale reduktori korpuse paigaldamist saab need kaks asja õige ka õige kauguse pealt kokku keevitatud. Arvan, et kui käigukaste annab kettidega ühendada, mis on proovitud nõks, siis peaks ka hammasratasühendus kinnises korpuses õli sees vastu pidama. K-kasti ja reduktori korpuste vahelt kaovad ka simmerid ja õli saab reduktorisse läbi laagri - väike kahtlus on, et kas piisavalt..???
Järgmisena tuleb siis teha k-kasti vedav võll parajaks hooratta jaoks, millele tuleb panna sisse laager, sest mulle tundub, et seda seal iseenesest ei ole. Ümber teha siduriketas ja paigaldada tugi sidurikahvlile. Siduri lamellid tuleb arvatavasti ka lühemaks teha, sest tundub, et need hakkavad vastu 53-e survelaagri juhtpinda käima.
Ära tuleks kindlasti märkida, et palju Marta nänni on kas saadud otseselt tehnikaguru Tifti käest või kaudselt tema abiga
.
. Asi ikka liigub, aga tõsi- visalt
. Juurde on siis tulnud igasugu nänni ja midagi liigub ka ehitusega. Olemas on siis nüüd, komplektne mootor, esi- ja tagasild, rattad, 53 käigukast ja selle kardaaniga väljavõte jvv jaoks, tegemisel on reduktor käigukasi ja tagasilla vahele -1.8 ülekandega ja hüdrojagaja.
Sidurikoja ava sai parajaks hoonitud 53 -e käigukasti otsaflantsi jaoks ja käigukasti korpusesse tehtud uued augud sidurikoja kinniuseks. K-kasti veetava võlli poole on tehtud vahetükk mis täidab laagirikaane osa ja kuhu otsa läheb teiseltpoolt gaz 66-e vahekastist aretatud reduktor. Reduktorile on tehtud kahest võllist üks ja veetava võlli käbi on treitud parajaks reduktori väiksema hammasratta jaoks, millel on seest nuudid maha võetud. Peale reduktori korpuse paigaldamist saab need kaks asja õige ka õige kauguse pealt kokku keevitatud. Arvan, et kui käigukaste annab kettidega ühendada, mis on proovitud nõks, siis peaks ka hammasratasühendus kinnises korpuses õli sees vastu pidama. K-kasti ja reduktori korpuste vahelt kaovad ka simmerid ja õli saab reduktorisse läbi laagri - väike kahtlus on, et kas piisavalt..???
Järgmisena tuleb siis teha k-kasti vedav võll parajaks hooratta jaoks, millele tuleb panna sisse laager, sest mulle tundub, et seda seal iseenesest ei ole. Ümber teha siduriketas ja paigaldada tugi sidurikahvlile. Siduri lamellid tuleb arvatavasti ka lühemaks teha, sest tundub, et need hakkavad vastu 53-e survelaagri juhtpinda käima.
Ära tuleks kindlasti märkida, et palju Marta nänni on kas saadud otseselt tehnikaguru Tifti käest või kaudselt tema abiga
.
