02-07-2013, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2013, 11:11 AM ja muutjaks oli maitus.)
(02-07-2013, 10:24 AM)v6sa Kirjutas: Kannatab ikka, lihtsalt radiaaljõu suund muutub: kui kettülekanne tirib võlle kokku, siis hammasülekanne surub lahku. Jõu suurus on hammasülekandes (kui hambumine on korrektne) suurusjärgu võrra väiksem.Tasapind reduktoris tuleb kõrgem kui kastis muidugi, kuna reduktori alumine hammasratas asub k-kasti vedava võlliga samal teljel. Reduktori alumisse ossa jääb aga selline- kauss, kuhu hammasratas otsapidi sisse ulatab ja käigukasti sealt õli arvatavasti õli ära ei jookse, kuna laagri tasapind on kõrgem kui korpuse põhi ja eks käiguksatist, kus hammasrattad kiiremini käivad, pressib jälle õli läbi laagri asemele.
Kuidas tasapindadega on? Ega emb kumb kast päris õlis töötama hakka?
Reduktori hammasrataste hambumine peaks olema ideaalne, sest reduktorisse tulevad hammasrattad samadesse kohtadesse kus nad olid vahekastil. Üldiselt võidan sellega, et reduktori (endise vahekasti) ja käigukasti korpuseid pidi kokku panen, oma 50 cm pikkuses kuna ära jäävad käsipiduritrummel (multicari tagasillas on trossidega käsipidurid) , ja kaks pikka laagrikaant koos käbidega ja kardaanühendus.
(02-07-2013, 10:24 AM)v6sa Kirjutas: Huvitav on vaadata, kuidas üks tegija (kohe kindlasti mitte sitanikerdaja!!!) oma ideed tegelikkuseks teeb.Tänan, ma ise arvan endast halvemini

(02-07-2013, 10:24 AM)v6sa Kirjutas:Kuna eestlane pikka nimetust eriti ei kasuta, sõna raud, kõike sellega seonduvat kajastab ja sõna "kuningas" valitsemist ja valdamist tähendab, siis kuidas kõlaks lihtsalt: "rauakunn"(02-07-2013, 10:14 AM)Tift Kirjutas: ...
iseehitaja kasutab enamasti vanarauda. Vanaraualukksepp...
Ehk moodsale ajale kohaselt: taaskasutussepp. Või ringlussepp

kuna selle rauaga jändamise tulemusena kindlasti ka mingi liikur sünnib ja selliseid isetehtud riistapuid ka tihtipeale käuladeks nimetatakse, siis miks mitte ka- "käulakunn"
