04-07-2013, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2013, 12:30 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kõigepealt veendu kütuse olemasolus. Selleks pead pihustilt toru maha keerama. Kui kohe pritsima hakkab, siis on lootust.
Etteanderõhu määrab tagasivoolutoru stutsis olev kuulklapp KSP küljes. See peab toimima, muidu head nahka ei saa.
Etteandepumba käsipumba leke küll halvendab tööd ja laseb kütust tagasi, kuid väikese lekke elab tihe süsteem üle.
Kui aga isegi käivitusgaasiga ei luba, siis on mootor paduhõre ja siin remondita ei pääse. Tõsi, tasuks surved ära mõõta enne lammutamist - tükid maksvad ka midagi.
Tööjärjekord on 1-2-0-0. Seega reguleerid klappe ikka survetakti ajal. Ehk õige hetk on peale sisselasketakti lõppu olev BMT. Siis peaks mõlemad nookurid olema vabad.
Dekompressioon peab olema väljas. Vaata, et mõlemad hoovad tõukurvardad ikka vabastaks. Kinnikiiluvad tõsturid on ennegi käivitusraskusi põhjustanud.
Etteanderõhu määrab tagasivoolutoru stutsis olev kuulklapp KSP küljes. See peab toimima, muidu head nahka ei saa.
Etteandepumba käsipumba leke küll halvendab tööd ja laseb kütust tagasi, kuid väikese lekke elab tihe süsteem üle.
Kui aga isegi käivitusgaasiga ei luba, siis on mootor paduhõre ja siin remondita ei pääse. Tõsi, tasuks surved ära mõõta enne lammutamist - tükid maksvad ka midagi.
Tööjärjekord on 1-2-0-0. Seega reguleerid klappe ikka survetakti ajal. Ehk õige hetk on peale sisselasketakti lõppu olev BMT. Siis peaks mõlemad nookurid olema vabad.
Dekompressioon peab olema väljas. Vaata, et mõlemad hoovad tõukurvardad ikka vabastaks. Kinnikiiluvad tõsturid on ennegi käivitusraskusi põhjustanud.