04-07-2013, 22:33 PM
Tere,
Tahtsin siia lisada niipalju veel, et mida pikem lend tera on seda raskem ta peaks olema (paksem / laiem), see sõltub muidugi pööretest, ehk täpsemalt tera otsa ja kinnituskoha joonkiirustest, nende vahest ja massi korrustisest võrrelduna rakendatava takistusega. Täpset matemaatilist mudelit mul kahjuks väljatöötatud, ega pakkuda pole. Ehk keegi targem suudab seda.
Mõte selles, et lendtera pikkust ja kaalu arvestades oleks võimaliku (rohu)takistuse puhul terad sirged, ehk siis kas kaalu või pöördeid rohkem. Rotaxil on õnneks päris lai pööretevahemik.
Tervitades, IP
Tahtsin siia lisada niipalju veel, et mida pikem lend tera on seda raskem ta peaks olema (paksem / laiem), see sõltub muidugi pööretest, ehk täpsemalt tera otsa ja kinnituskoha joonkiirustest, nende vahest ja massi korrustisest võrrelduna rakendatava takistusega. Täpset matemaatilist mudelit mul kahjuks väljatöötatud, ega pakkuda pole. Ehk keegi targem suudab seda.
Mõte selles, et lendtera pikkust ja kaalu arvestades oleks võimaliku (rohu)takistuse puhul terad sirged, ehk siis kas kaalu või pöördeid rohkem. Rotaxil on õnneks päris lai pööretevahemik.
Tervitades, IP