06-07-2013, 23:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2013, 23:53 PM ja muutjaks oli karvik.)
Ma nüüd ei teagi täpselt kusmaalt lõpeb rulllaager ja algab nõellaager aga antud oludes oleks ikkagi vist mõistlik kasutada kahte kõrvuti rulllaagrit. Muusosas muutatusi ei tuleks ja õli lekke eest läbi laagri peaks ikka tihend hoolt kandma.
Õli peaks olema miski jämedam ikka 80W-90 või midagi sellist.
Iseenesest oleks T-25 ja muude selliste ratta reduktoritega koheselt kadunud vajadus kardaani vahele puki ehitamine ja ülekanded pookida rataste asemele originaal kohapeale mersule ja nende külge siis juba T-25 oma rattad. Reduktoreid ei pea ju püsti panema kui ei taha liiga kõrgeks ajada.
Õli peaks olema miski jämedam ikka 80W-90 või midagi sellist.
Iseenesest oleks T-25 ja muude selliste ratta reduktoritega koheselt kadunud vajadus kardaani vahele puki ehitamine ja ülekanded pookida rataste asemele originaal kohapeale mersule ja nende külge siis juba T-25 oma rattad. Reduktoreid ei pea ju püsti panema kui ei taha liiga kõrgeks ajada.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.