09-07-2013, 01:30 AM
Aga jätaks vedrud sinnapaika ja suurendaks läbivust sellega, et paneks igale rattale oma elektri mootori. Kui nüüd iga ratas midagi teeb, siis peab olema suur mätas mille otsa kinni jääb.
Siis peaks ka generaatori võimekus olema vähe suurem, aga vedurid raudteel ju niimodi töötavad.
Ilmselt lõpuks tuleks mersu enda mootori rammust puudust, et kõike seda käimas hoida ja jahutusest sellise kiiruse ja suure koormuse juures ei ole veel keegi rääkinud. Julgen pakkuda, et peaks kaks korda samapalju radikat olema. Kui seegi aitab.
Eks ole ju enamus meist kogenud seda kui hange kinni jäänud auto pahuralt kuumeneb. Suvel küll lund ei ole aga heina pudi koguneb tõmbetuulega ikka radikasse.
Ja kõigelõpuks tuleb heinavikatiga MF70.
Siis peaks ka generaatori võimekus olema vähe suurem, aga vedurid raudteel ju niimodi töötavad.
Ilmselt lõpuks tuleks mersu enda mootori rammust puudust, et kõike seda käimas hoida ja jahutusest sellise kiiruse ja suure koormuse juures ei ole veel keegi rääkinud. Julgen pakkuda, et peaks kaks korda samapalju radikat olema. Kui seegi aitab.
Eks ole ju enamus meist kogenud seda kui hange kinni jäänud auto pahuralt kuumeneb. Suvel küll lund ei ole aga heina pudi koguneb tõmbetuulega ikka radikasse.
Ja kõigelõpuks tuleb heinavikatiga MF70.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.