10-07-2013, 23:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2013, 00:01 AM ja muutjaks oli karvik.)
(10-07-2013, 18:07 PM)phyl Kirjutas:(10-07-2013, 13:48 PM)motamees Kirjutas:(10-07-2013, 12:04 PM)karvik Kirjutas: Tegelikult on ju sedasi!... siis vajuvad kõik rattad võrdselt maksimum siruulatusse mis annab miski x cm-i juurde ja selliselt näiteks puukaikaga asi ära fikseerida, või kui võimalik siis amordi asemele raudtoru ja ongi kõrgem...Tegelikult asi päris sedasi ei käi. Nii saab sõita parketil, aga mitte ebatasasel pinnal. Kolm ratast on suutelised ilma vedrustuseta pinda kopeerima, neli aga mitte. Selline ümberehitus hakkab kergitama maast lahti ühte ratast ja siis masin kohe seisab.
Väga väga ja veel kord väga õige tähelepanek!
Ei osanud lollimat lahendust välja pakkuda ja küll see kere järgi paindub. Ta juba niivana küll. Ja kui see pinnas nii künklik on, et kere enam järgi ei paindu, siis ei ole sellisel kujul selle masinaga põllul naguini asja.
Asi see kolmerattaliseks siis teha pole või kiikuv esisild(ei tea kuidas teda õieti nimetatakse) panna.
Kunagi oli meil tööjuures suur kasti täsi mingeid kummi junne, mis sobisid sigullide vedrude vahele ja saigi säilinud osalise vedrustusega kõrgenduse hopsti juurde. Kolmega läks juba liiga jäigaks aga kahega olla küll hea olnud. Nende paigaldamine käis elliselt nagu soovitasin kaikaid panna.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.