13-07-2013, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2013, 10:45 AM ja muutjaks oli kass.)
Märkus õige! Aga asi selles, et originaalsed raami külge joodetud pumbakinnituse konksud nõuavad väga lühikest pumpa, nn "tavalise pumba" kinnituseks on ilmselt pandud millalgi külge nõukogude toodangu pumbahoidja(d), praeguseks jiba eemaldatud.
Sportrattale viitavad tagumise ülakahvli ülemised otsad, raamikaela muhvide kunstipärased välja- või sisselõiked ka tagaratta kinnituse koht. Selle parem pool on vasakust erinev ja võimaldaks mingitsorti käiguvahetuse süsteemi kinnitamist? Samas eesti ennesõja võidusõitjad reeglina käike ei kasutanud, jalgrattad olid "kinnise käiguga".
Ei tohiks või tahaks küll Teud mõjutada, aga vene teadjamees arvas üsna kindlalt, et tegu on prantsuse stiilis asjaga. Mis ei pruugi muidugi 100% õige olla.
Kes meil siin on prantsuse suunal kõige rohkem kodus, ksf! Ostap Bender vast?
Sportrattale viitavad tagumise ülakahvli ülemised otsad, raamikaela muhvide kunstipärased välja- või sisselõiked ka tagaratta kinnituse koht. Selle parem pool on vasakust erinev ja võimaldaks mingitsorti käiguvahetuse süsteemi kinnitamist? Samas eesti ennesõja võidusõitjad reeglina käike ei kasutanud, jalgrattad olid "kinnise käiguga".
Ei tohiks või tahaks küll Teud mõjutada, aga vene teadjamees arvas üsna kindlalt, et tegu on prantsuse stiilis asjaga. Mis ei pruugi muidugi 100% õige olla.
Kes meil siin on prantsuse suunal kõige rohkem kodus, ksf! Ostap Bender vast?