13-07-2013, 09:57 AM
(13-07-2013, 08:27 AM)v6sa Kirjutas: Vahet ei ole, millise silla paned. Lendama hakkavad kas kardaaniristid või jaotuskasti hammasrattad. Sul ju mootorist hulga rohkem välja tulemas, kui tehaseoriginaalil.
Äkki nüüd keegi oskab kinnitada seda väidet, kuid sirge silla puhul olevat esiraam teistsugune ja vanatüübilise silla asemel sirge paigaldamisel tuleb ka küna vahetada...
Ise tehes ei ole vahet. Võta sild 6-silindrilise traktori alt (need on suti tummisemad). Niikuinii pead ise aretama ja ülevaatusel lootma, et kontrollija ei taipa küsida ja ise ära sellest ometi juttu tee.
Esiripp toeta kindastli lisaraamiga üle poolraamide sidurikoja külge.
6-silindrilise sild on ka variant jah. Ülevaatus pole vast probleem
Mootor vähe võimekam jah, kui peaks, aga see pole, ma loodan ka probleemiks, ei usu, et kasti ära lõhub. Kardan, et esi-sild ei talu raskust, mille rippsüsteem tekitab.
Ja eks vahepuku sidur on ju leevandav nähtus seal vahel.
(13-07-2013, 08:40 AM)CORRADOg60 Kirjutas:(12-07-2013, 23:38 PM)AhtoP Kirjutas: Olen kuulunud midagi corrado sillast, mis pidi olema väga tugev.
Ehk mõtled ikka Carraro silda, selliseid mingi aeg nn "eksport" masinatele paigaldati. Itaallaste tehtud.
Jah, just...