Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?!
#8

Servus,

et enda omast ma pole veel nimme väga nagu jahvanudki, siin teemas prooviks ikka huvi tunda mujal vedeleva vastu Big Grin

Muidu sellist mõtet olen veeretanud küll, lugedes nüüd siin ka teisi Opeli teemasid (lausa Manta A, Ascona A, Rekord jne), et ju vast sobiks minulgi enda omast juba eraldi peatükk teha siia? Aga seda siis ilmselt paari nädala pärast, kui puhkus algab ja selle ikka eesti registrisse olen saanud juba ja rohkem aega on...praegu endalegi asi üsna värske veel Wink

Muidu Motorist, sinu käest läbi käinu kohta paar küsimust on:
Kas see Rekord, mille osandamiseks müüsid, on mingi ürgvana lugu? Ehk on sul mingit edasist infot ka, et mis sellest saanud on või mis alles on...või äkki mingi kontakt alles?
Ja kuigi sa ise ei teinud juttu, siis küsin ikka igaks juhuks üle, et kui kaks Commodore C-d lahanud oled, siis tagasilda ei ole alles jäänud neist? Kuigi ilmselt jah, ilma lukuta ei ole neil erilist säilitamisväärtust ja lisavad hoopis jõudsalt rauakoormale kaalu... Smile

Aga see "overdrive" kast on tõesti Opelil vist suht harvaesinev nähtus. Esimese hooga vaatasin omaaegseid lisade nimekirju, sellisest võimalusest ei sõnagi. Mõtlesin, et äkki sul keegi sinna siis kunagi õige puudumisel vms, mingi Volvo kasti alla ratsinud, sest mäletan, et 200 seerial oli see nupuga 5 käik päris levinud. Aga siis tuhnisin ikka veel ja sealt käigukastiinhvo alt leidsin ikkagi mingi jutu, ülevalt 3. pilt kohe. Et siis lisaraha eest sai 80- paari aasta jooksul seda CommoC/RekordE-le tellida, siis hiljem tuli juba tavaline 5k.kast. Sellel siis käib jah tavalisele 4k.kastile selline el. lülitatav lisasektsioon vahele ja 4.käigu otseülekandest saab 0,8.

Olen muidu juba mitu korda mõelnud küll, et tegelikult isegi selle suht mannetu 85kW orignaalmootori otsas võiks ikkagi viies käik ka olla, oleks tänaste maanteekiiruste, ning ennekõike bensuhindade juures, palju stressivabam...sest hetkel ikkagi 100kmh võrdub juba ligi 3000 pööret! Aga...kuna kuskil määramata kauges tulevikus plaanin sinna ikkagi juba 265 Getragi mingis versioonis 24v R6 otsas saada, siis praegu jälle ei näe väga mõtet sellisel vaheetapil, mis nõuaks tõsisemaid ümberehitusi (kuna see "overdrive" kast tänu lisasektsioonile pikem, siis kardaani küs ja kuhu kepp salongis tuleb jnejne). Ning jah, sellest plaanist lähtuvalt siis sedagi, et selle originaal CIH-mootori osade järgi ka ilmselt vajadust pole...pigem jääb endagi pada, mis muidu hetkel igati korralik tundub, varsti "üle" Wink

Edit: see parandus muigugi jäi veel veidi kripeldama Big Grin
Ehk et ise niipalju nüüd ikka olen kursis ja üritasin ka seda seal esimeses postis vastavalt väljandada: Commo või Rekord, suuresti sama auto, lihtsalt R6 vs. R4...aga ju siis ei väljendanud kõige selgemini end, üritades asja võimalikult lihtsalt ja lühidalt serveerida!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 18-07-2013, 16:56 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: zazik - 18-07-2013, 21:32 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: tiitnato - 19-07-2013, 12:48 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 19-07-2013, 20:29 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: Alts - 19-07-2013, 21:05 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 19-07-2013, 23:33 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: ryblik1 - 19-07-2013, 23:58 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: zazik - 21-07-2013, 17:01 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 20-07-2013, 21:15 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: ryblik1 - 21-07-2013, 00:24 AM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 21-07-2013, 19:33 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: zazik - 21-07-2013, 20:49 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: Sid - 28-07-2013, 13:49 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 05-08-2013, 00:39 AM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: ryblik1 - 05-08-2013, 11:58 AM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 06-08-2013, 11:21 AM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: Sid - 06-08-2013, 22:50 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: Marko - 06-08-2013, 23:12 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: ryblik1 - 07-08-2013, 12:30 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: Sid - 07-08-2013, 17:18 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: ryblik1 - 08-08-2013, 01:16 AM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: Sid - 08-08-2013, 17:57 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 08-08-2013, 18:18 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: ryblik1 - 09-08-2013, 16:02 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: k2rpman - 20-08-2013, 16:32 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 22-08-2013, 22:12 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: ryblik1 - 23-08-2013, 08:30 AM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: k2rpman - 24-08-2013, 17:02 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: CommoB - 18-03-2014, 21:47 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: hundu615 - 19-03-2014, 19:18 PM
RE: Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?! - Autor: Sid - 07-06-2014, 10:20 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne