22-07-2013, 08:09 AM
(22-07-2013, 02:54 AM)phyl Kirjutas: Alustame siis algusest, et turbo laadib/surub õhku mootorisse, aga ega jõud sul tule õhust ja armastusest, vaid vastav kogus kütet tuleb ka silindrisse anda, et tutsakas oleks kasulik. Võin tuua lihtsa näite kõigile tuntud autode näol, golf 3 - 1.9 D - kütte kulu 4-5L/sajale aga 1.9 TD - kütte kulu 7-8L/sajale, millest tuleb vahe?Tüli näeb natuke teistmoodi välja jah ...
...kui pigistad läheb pill hästi edasi ja kütet õgib ka.
Niite purustan oma "lõbuks". Lihtsalt silma ilu jaoks. Kuna maakesed on arvel kui lühiajalised heinamaad, siis pria tahaks, et ma haina üles künnaks ja mingit põllukultuuri kasvataks, aga mina ei viitsi - ja pria käsku täita ei taha - seega tuleb loobuda sellest "altkäemaksust".
Kartuli kasvatamise kohta ma koostan homme spetsiaalselt sulle arvutuse, palju mul asju/aega/raha kulub.
Kes siin juba mingist tülist rääkis, siis keegi ei ole tülis - vaid lihtsalt vaieldakse (mis sa muud ikka teed).

Sa tood ikka ilmekaid näiteid



Siia sulle veel üks lõiguke ühes foorumist- kas pakud välja, et inimene lihtsalt valetas? :
Re: VW Golf III 1.9 D 47 KW
räägivad et tavalise D mootori kütte kulu on suurem kuna vähem kilovatte ja pigistatakse teda siis rohkem kui TD või TDI, kuid praktikas kogenud seda ise ie ole.
kuid kustumatu mälestuse jättis 1,9TDI 5 reisijaga ja bagasiga(soome rallil käik 1000km) ja kulu oli 50L ehk 5L/100km
samas võib loota jah et kui on D sis üks mure vähem(ei pea T remondile raha kulutama) kuid kiirenduse vahe on suht suur ikkagi (copy-paste)
Seda arvutust kartulite kohta tahaks näha küll, aga proovi teha see arvutus ainult oma pere inimeste poolt tarbitava kartuli kohta, jättes välja linnud ja loomad

Millegipärast ei kommenteerinud sa aga minu postituse viimaseid ridu- mind väga huvitaks sinu arvamus ...
