22-07-2013, 10:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2013, 10:05 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(21-07-2013, 09:37 AM)mlsluik Kirjutas:(19-07-2013, 20:43 PM)v6sa Kirjutas: Õige mitu aasta võttis aega, aga ta liigub siiski!
Tagarattad peab 15" vastu vahetama ja sillatala vastavalt velje nihutusele parajaks tegema, kuid täitsa toimib.
17" kroomvelg ja neoonsinine põhjavalgus veel puudu, muidu oleks juba täitsa timm
Hakka veel elektrisüsteem aretama
Kroomvelg on mõttes, kuid alles hilisemas staadiumis.Aga märkus iseenesest on õige - teel liikumiseks peab hobuvankril olema helkurid (just helkurid, kuna vanker on üle 1 meetri lai) ja pimedal ajal ka eest valge, tagant punase tulega valgusti vasakul küljel.
Aga las praegu jääb - kõigepealt tuleb ära proovida aiste kinnituspunktide vastupidavus tegelikule elule. minul on seal tolline toru, tugevdatud vinkliga ja keermelatt. Keevise pindala pea 4 ruutsentimeetrit - seda on üle kolme korra enam, kui kuuselati tugevus ristikiudu.
Seda kodarate asetust mingis teemas juba lahati - ilmselt on see seoses telje kaldsusega. Siis mõjub jõud piki kodaratelge. Jõusiire juba seletati ära. Samuti võimaldab püstine ais rangirakendi korral hobusel vedada "õlgadega" (see pole korrektne sõnastus, kuid annab mõtte edasi).
Esitelje ristikeeramisega kallutamine väänab päris kenasti nii rakendit kui vankri raami. Aga on võimalik. Ning võib üsna kergesti juhtuda ka tahtmatult, maastikul liiga uljaks minnes.

Minu poolest võib siin lõimes hobutöödest pajatada - see oskus on kadumas ja nii jääks mingigi märk maha.

