22-07-2013, 16:13 PM
(22-07-2013, 14:38 PM)v6sa Kirjutas: Pole kirovetsi süsteem päris silma ees - mis seal kõrgeim punkt üldse on? KSP pea?
Või on peenfilter veel kõrgemal? Õhk saab tulla vaid lahkunud kütuse asemele ja lahkuma hakkab kütus siis, kui õhk asemele pääseb...
Triviaalne küsimus, kuid kas peenfiltri tihendusrõngad on ikka tihedad? Need nelikantprofiilsed kummirõngad?
Kui paak on täis, peaks kütuse tasapind olema kõikidest toitesüsteemi komponentidest kõrgemal - kas siis ka käivitamisel "pikka võtit" tahab?
Ise nüüd mälu järgi õeldes, kuna ei viibi hetkel juures, siis filter ja KSP pea on suht samal kõrgusel, kusjuures peenfilter on surve all, seega ebatihedus annaks endast silmnähtavalt märku.
Paagis on hetkel kütust niipalju, et tasapind on kõikidest asjadest kõrgemal, käivitub küll päris kohe, aga mitte kõik silindrid vaid 1-2, vb ka kolm ja siis tulebki natuke aega oodata, enne kui hääl kurjaks läheb.
Selle poolest ongi probleem mõnevõrra müstiline ja vähegi loogiline oleks arvata, et pihustiotsad lekivad ja õhk pääseb sealt torudesse kütuse asemele. Kui nüüd mõtlema hakata, siis mootori remondi ajal võis vabalt tolmu ja muud kaupa nipli otsast sisse sattuda ja siis need uued otsad ära rikkuda.