27-07-2013, 08:28 AM
Nissani peal on hea seda väidet selgitada.
Samale mootorile (2,7 td) sobib 1:1 nii täismehaaniline kui ka elektroonilise juhtimisega pump.
Meh. pumba tööks on sisenditeks saadaval mootori pöörded, gaasipedaali asend ja turborõhk.Ülejäänu on pumba vaikeseadistus, seda saab muuta kütusekulu ja tahmamise arvelt.
Elektroonilise juhtimisega pumbal on lisaks sisendid:kütuse temperatuur,õhukulu,väntvõlli asend, tegelik pritsehetk ja pritsekogus.
Elektrilised täiturid reageerivad olukorra muutumisele kordades kiiremini, kui meh pumba juhtseadmed.Seega saab "tsiviliseeritult" mootori võmsust tõsta.
Tegelikult elektroonikat ei fänna, kui jamama hakkab, siis on ikka korralik peavalu.
Samale mootorile (2,7 td) sobib 1:1 nii täismehaaniline kui ka elektroonilise juhtimisega pump.
Meh. pumba tööks on sisenditeks saadaval mootori pöörded, gaasipedaali asend ja turborõhk.Ülejäänu on pumba vaikeseadistus, seda saab muuta kütusekulu ja tahmamise arvelt.
Elektroonilise juhtimisega pumbal on lisaks sisendid:kütuse temperatuur,õhukulu,väntvõlli asend, tegelik pritsehetk ja pritsekogus.
Elektrilised täiturid reageerivad olukorra muutumisele kordades kiiremini, kui meh pumba juhtseadmed.Seega saab "tsiviliseeritult" mootori võmsust tõsta.
Tegelikult elektroonikat ei fänna, kui jamama hakkab, siis on ikka korralik peavalu.