27-07-2013, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2013, 12:40 PM ja muutjaks oli DevilDeVille.)
(25-07-2013, 22:40 PM)Alts Kirjutas: Need praeguseks põhimõtteliselt kadunud lisaaknad manööverdamise hõlbustamiseks, on tegelikult päris muhedad.
Sokiaknad on popid jah, frantsusmaa kuuendate osakondade loogikat ei oska kammenteerida aga inbreederite saarel oli asi lihtne, mingist hetkest tuvastati veokiostjate segmendis äärmiselt kõrge kopteripilootide kontsentratsioon ja siis muditigi kopterite ninad veoautude raamidele
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
A üks frantsuse perfektsete sokiakende näide kah:
Citroen Belphegor aastast 1964
![[Pilt: 1]](http://static2.nagi.ee/i/p/905/37/22634272af42d1_o.jpg/1)
![[Pilt: 1]](http://static2.nagi.ee/i/p/905/37/226342747c8eb4_o.jpg/1)
Edit: Kusjuures ülalpool figureeriva briti sokiakendega asjanduse puhul ei ole teps mitte viimase suurusjärgu tähed ka maailmakõigeergonoomilisemad tagantkäeuksed
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
![[Pilt: 3162507.jpg]](http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/any/3162507.jpg)
Järgnevalt pildilt saab tuvastada toredad strukturaalsed toed, mis peaksid siis katust ülal hoidma. Briti sokiaknal nimelt (sealsete riistapuude kohta harvaesineval kombel) kippus kabiin natuke korrodeeruma. Siis ei tahtnud esiklaas enam paigal püsida ja kuna kabiini katus seisis esiklaasi najal, siis tahtis see kohe ise end madalamaks kustomiseerida.
![[Pilt: IMG_0469_sml.jpg]](http://www.saab999.co.uk/pics/misc/IMG_0469_sml.jpg)
_______________________
Koledate Kastikate Klubi