31-07-2013, 12:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2013, 12:22 PM ja muutjaks oli t6niz.)
Kurat, ma pole küll kunagi võistlema ise jõudnud, aga olen nii mõnigi kord raja kõrvalt vaadanud.
Mind häirib natukene see odav narriteema võrride üle, nagu seda on iga aasta sõmerpalus.
Äkki üritaks leida kuldse kesktee, moodustaks n-ö Võrrivõidusõidu kommitee, sisaldaks iga koolkonna esindaja, nii sakust, abjalt, kestvussõidumehed jne jne. Asi võiks välja näha kui ametlik juhatus ning tegeleks ka karikaetappide korraldamisega. Kui ma kunagi ammustel aegadel võrrivõidusõidust tehnikamaailmast lugesin armusin ära sellesse, et võistlused toimusid kardiradadel, nüüdseks polegi vist väga ühtegi etappi mis toimuks kardirajal. Minu teada on eestis neli vägagi korraliku kardirada, kus saaks korraldada neli karikaetappi, kõik vahepealsed võistlused võiksid olla kas lisasõidud või mõni neist ka olla karikaetapis. Reaalselt võiks kogu see seltskond ühe korra kokku saada. Panna paika klassid ja seega ka klassireeglid. Ma ei saa aru miks toimub mingi ilkumine ainult standard klassi üle, pole näinud ühtegi viidet open klassile, et seal mõne venna võrr käib kuidagi liiga kiiresti.
Võtsin kätte ja kirjutasin valmis kolm klassi Standard, Standard Open Ja Outlaw Open. Siia saaks samahästi sisse mahutada ka hiinakad ja korvid. ätsin korvid nimelt välja hetkel, kuna ei näe, et nendega väga probleeme oleks aga kui vaja siis nt Hiina standard/standard hiina open/outlaw hiina open, korvi puhul näiteks standard/korvi standard open /Outlaw korv.
Aga andke vabalt tagasisidet ja eeldan, et jääte ikkagi härrasmeesteks, mitte ei hakka igast s*taga loopima
http://www.upload.ee/files/3480620/Vorri....docx.html
Ma pakuks välja just sellise variandi, sest see annab algajale võrrihuvilisele võimaluse kuhugipoole areneda. Standard klassis suht puudub igasugune "tuunimine", seega on kiirused väiksed ja toetutakse suuresti oma enda sõiduoskusele. Kui poisiklutt või tütarlaps natuke kasvab ja viilimine juba omal ka välja tuleb saab mõõtu võtta standard openis, kus sisuliselt on viilimine lubatud. Ja kui standard open ka enam pinget ei paku ja tahaks juba suurte poistega mõõtu võtta, siis on selleks outlaw open klass kus on sisuliselt juba kõik lubatud.
Mainiks ära, et võistlejate vähemuse saab ära lahendaa sellega, kui standard ja standard open üheeaegselt rajale lastakse, sest neil on eraldusmärgistena erinevad numbrialused ning nende abil saab neid identifitseerida.
Mind häirib natukene see odav narriteema võrride üle, nagu seda on iga aasta sõmerpalus.
Äkki üritaks leida kuldse kesktee, moodustaks n-ö Võrrivõidusõidu kommitee, sisaldaks iga koolkonna esindaja, nii sakust, abjalt, kestvussõidumehed jne jne. Asi võiks välja näha kui ametlik juhatus ning tegeleks ka karikaetappide korraldamisega. Kui ma kunagi ammustel aegadel võrrivõidusõidust tehnikamaailmast lugesin armusin ära sellesse, et võistlused toimusid kardiradadel, nüüdseks polegi vist väga ühtegi etappi mis toimuks kardirajal. Minu teada on eestis neli vägagi korraliku kardirada, kus saaks korraldada neli karikaetappi, kõik vahepealsed võistlused võiksid olla kas lisasõidud või mõni neist ka olla karikaetapis. Reaalselt võiks kogu see seltskond ühe korra kokku saada. Panna paika klassid ja seega ka klassireeglid. Ma ei saa aru miks toimub mingi ilkumine ainult standard klassi üle, pole näinud ühtegi viidet open klassile, et seal mõne venna võrr käib kuidagi liiga kiiresti.
Võtsin kätte ja kirjutasin valmis kolm klassi Standard, Standard Open Ja Outlaw Open. Siia saaks samahästi sisse mahutada ka hiinakad ja korvid. ätsin korvid nimelt välja hetkel, kuna ei näe, et nendega väga probleeme oleks aga kui vaja siis nt Hiina standard/standard hiina open/outlaw hiina open, korvi puhul näiteks standard/korvi standard open /Outlaw korv.
Aga andke vabalt tagasisidet ja eeldan, et jääte ikkagi härrasmeesteks, mitte ei hakka igast s*taga loopima
http://www.upload.ee/files/3480620/Vorri....docx.html
Ma pakuks välja just sellise variandi, sest see annab algajale võrrihuvilisele võimaluse kuhugipoole areneda. Standard klassis suht puudub igasugune "tuunimine", seega on kiirused väiksed ja toetutakse suuresti oma enda sõiduoskusele. Kui poisiklutt või tütarlaps natuke kasvab ja viilimine juba omal ka välja tuleb saab mõõtu võtta standard openis, kus sisuliselt on viilimine lubatud. Ja kui standard open ka enam pinget ei paku ja tahaks juba suurte poistega mõõtu võtta, siis on selleks outlaw open klass kus on sisuliselt juba kõik lubatud.
Mainiks ära, et võistlejate vähemuse saab ära lahendaa sellega, kui standard ja standard open üheeaegselt rajale lastakse, sest neil on eraldusmärgistena erinevad numbrialused ning nende abil saab neid identifitseerida.