02-08-2013, 02:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2013, 10:32 AM ja muutjaks oli Moto555.)
Ilma hooldamata ka elektripool nn tarkvara pool volgaga istud samamoodi tee ääres ja hobusega jõuad ennem kuskile sellise sademega võrreldes...
Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.
kui saad vanakooli CIH (raketi ehituseks väha hea toorik)oled õnneseen aga seda sa naljalt odavalt ei leia..kui üldse leiad..
mootori tõstad koos siduri, käigukastiga aiste vahele teed mootorikinnituse ringi ja kasti kinnituse ja kardaani, ülekandega pead nüüd vaatama, et difri suhted meelepärased jääksid..
Ise ehitan täisraamile liikurit ja mootori valikus oli opeli
c20xe 110 kw 2.0 bensiin (SFI pritse elektrikul rohkem tööd)
x20xev 100 kw 2.0 bensiin ecotec(tahab hoolt ja head peremeest lappi)
c20let 150kw 2.0 bensiin turboga(liigub vähe hind krõbe kannatab 600-700 hobust välja võtta )
http://www.astra-mk2.com/forum/showthrea...arter-Mile
miks selline valik, töökindlus ja roolivõimendikarp mitte latt ja muud konstruid sobilikud ehituseks ja vahekast tuleb nagunii vahele seega jääb minul difri mure(lõppkiirus, väänded jutud tahaplaanile) sina pead väiksed erehkendused tegema ja ükskõik , mis muu masina mootori sa vahele ei istuta sinna Ark näitab punast tuld
Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.
kui saad vanakooli CIH (raketi ehituseks väha hea toorik)oled õnneseen aga seda sa naljalt odavalt ei leia..kui üldse leiad..
mootori tõstad koos siduri, käigukastiga aiste vahele teed mootorikinnituse ringi ja kasti kinnituse ja kardaani, ülekandega pead nüüd vaatama, et difri suhted meelepärased jääksid..
Ise ehitan täisraamile liikurit ja mootori valikus oli opeli
c20xe 110 kw 2.0 bensiin (SFI pritse elektrikul rohkem tööd)
x20xev 100 kw 2.0 bensiin ecotec(tahab hoolt ja head peremeest lappi)
c20let 150kw 2.0 bensiin turboga(liigub vähe hind krõbe kannatab 600-700 hobust välja võtta )
http://www.astra-mk2.com/forum/showthrea...arter-Mile
miks selline valik, töökindlus ja roolivõimendikarp mitte latt ja muud konstruid sobilikud ehituseks ja vahekast tuleb nagunii vahele seega jääb minul difri mure(lõppkiirus, väänded jutud tahaplaanile) sina pead väiksed erehkendused tegema ja ükskõik , mis muu masina mootori sa vahele ei istuta sinna Ark näitab punast tuld