04-08-2013, 20:10 PM
Mõhh...lugesin siin probleemidest erinevate ja huvitavate masinatega, Keegi mainis, et neid masinaid ei tee..insenerid, vaid raamatupidajad. Andke andeks, aga raamatupidajad (vähemalt enamus) teaks vaid seda, et autul on rool ja uks, kust rooli taha pääseb .
Selliseid kurioossumeid, nagu "Suvereporter"-i rahvas armastab nimetada kentsakaid juhtumeid, esineb mitte ainult sõiduautode ja ka mitte ainult veoautode ehituses. Minul on au olnud tegeleda raskema tehnikaga. Noh, ma saan aru, et autod ja üleüldse tehnika on üldjoontes tehtud rauast ja sellesarnasest metallist. Metall on raske.
Ühel rataslaaduril asetseb hüdraulika pump kabiini all, käigukasti küljes. Parkeri oma. Hea pump, aga ka hea tehnika annab mõnikord otsad. Maha kruttida on päris normaalne. Aga sealt välja sikutada....
Noh, ütleme, said selle kena asjakese, mis kaalub oma 42 kg, sealt kabiini alt kätte. Aga nüüd on tarvis uus sinna tagasi kinnitada ...! Täismees võtab 42 kg suht kergelt sülle. Sinna kabiini alla saab selle pumba maadeldes ära kangutada. Siis on tarvis ta oma pesasse tõsta. Sa EI saa seda jurakat rinnale suruda ja üles tõsta, sa pead kasutama oma randmete ja käsivarte toorest jõudu, et see kolakas kümme senti üles tõsta ja võll nuutidesse susata. Abilist tavaliselt ei ole. Ja nuudid tavaliselt esimese korraga sinna pesasse ei taha minna... Sa sured sinna kaksteist korda ära, suguelundid ja anatoomiaõpik lendlevad üksteisevõidu ümber masina nagu Stalkeri filmis...
Siis mõtled, et läheks ja laseks selle loomingu looja (tunnen isiklikult ) silma pilgutamata maha. Oleks võinud kabiini põhja avad teha trosside või troppide jaoks. Tropp sihuke!
Selliseid kurioossumeid, nagu "Suvereporter"-i rahvas armastab nimetada kentsakaid juhtumeid, esineb mitte ainult sõiduautode ja ka mitte ainult veoautode ehituses. Minul on au olnud tegeleda raskema tehnikaga. Noh, ma saan aru, et autod ja üleüldse tehnika on üldjoontes tehtud rauast ja sellesarnasest metallist. Metall on raske.
Ühel rataslaaduril asetseb hüdraulika pump kabiini all, käigukasti küljes. Parkeri oma. Hea pump, aga ka hea tehnika annab mõnikord otsad. Maha kruttida on päris normaalne. Aga sealt välja sikutada....
Noh, ütleme, said selle kena asjakese, mis kaalub oma 42 kg, sealt kabiini alt kätte. Aga nüüd on tarvis uus sinna tagasi kinnitada ...! Täismees võtab 42 kg suht kergelt sülle. Sinna kabiini alla saab selle pumba maadeldes ära kangutada. Siis on tarvis ta oma pesasse tõsta. Sa EI saa seda jurakat rinnale suruda ja üles tõsta, sa pead kasutama oma randmete ja käsivarte toorest jõudu, et see kolakas kümme senti üles tõsta ja võll nuutidesse susata. Abilist tavaliselt ei ole. Ja nuudid tavaliselt esimese korraga sinna pesasse ei taha minna... Sa sured sinna kaksteist korda ära, suguelundid ja anatoomiaõpik lendlevad üksteisevõidu ümber masina nagu Stalkeri filmis...
Siis mõtled, et läheks ja laseks selle loomingu looja (tunnen isiklikult ) silma pilgutamata maha. Oleks võinud kabiini põhja avad teha trosside või troppide jaoks. Tropp sihuke!