06-08-2013, 17:17 PM
Lugesin paar viimast lehekülge läbi, need osad käivitusmõtted on omalgi käel ära proovitud.
Kõige kindlamaks sain ikkagi akusüütega, ehk mõistlik oleks küll teha ümberlülitusega, et aku pealt käima ja ümberlülitiga magneeto peale. Enda omal jätsin lihtsalt akusüüte peale, poolilt oli juba keerde maha võetud ja oleks pidanud uue madalpingepooli kerima.
Kontaktid jadaühendusse, magneeto lahti ühendatud, 6V 12Ah aku lülitiga, uus konde, väline süütepool. Teinud nii tunde tööd ja aku nüüd paar kuud seisnud peal, pole aku laadimist veel vaja olnud. Käivitamisel piisab ainult mootori üle süütemomendi tõmbamisest. Külmalt siiski II käiguga ei jõua end käima tõmmata, võib-olla ka õli liiga viskoosne. 12V süütepool ja aku oleks tõenäoliselt veelgi töökindlam kontaktide seisukohalt.
Isend ise
Kõige kindlamaks sain ikkagi akusüütega, ehk mõistlik oleks küll teha ümberlülitusega, et aku pealt käima ja ümberlülitiga magneeto peale. Enda omal jätsin lihtsalt akusüüte peale, poolilt oli juba keerde maha võetud ja oleks pidanud uue madalpingepooli kerima.
Kontaktid jadaühendusse, magneeto lahti ühendatud, 6V 12Ah aku lülitiga, uus konde, väline süütepool. Teinud nii tunde tööd ja aku nüüd paar kuud seisnud peal, pole aku laadimist veel vaja olnud. Käivitamisel piisab ainult mootori üle süütemomendi tõmbamisest. Külmalt siiski II käiguga ei jõua end käima tõmmata, võib-olla ka õli liiga viskoosne. 12V süütepool ja aku oleks tõenäoliselt veelgi töökindlam kontaktide seisukohalt.
Isend ise