06-08-2013, 17:35 PM
Tõenäoliselt paljudel kurdetud juhtudel oleks pool jama ära jäänud, kui inimene oleks TEADNUD kuidas asjad lahti käivad ja mis järjekorras. Võibolla polekski mingit jama olnud. Paraku on masinad tänapäeval ehitatud eeldusel, et nad saavad kvalifitseeritud hooldust. Teiseks, kui sa vaatad hooldusjuhendit, siis leiad sealt viiteid eritööriistadele ford-xxx või vw-xxx. Ega keegi neid ilmaasjata päris pole valmis mõelnud.
Lisaks on paljud detailid tootjal mõeldud vahetatama komplektina. Näiteks dacia logani puhul tagumised piduriklotsid ja laagrid on disainitud kestma enam-vähem ühekaua ja ühtesid vahetades on tehase poolt ette nähtud ka teiste vahetamine. Võimalik et ühelt poolt kulukam, sest vana laager oleks veel 5000 kestnud, aga teisalt töökulu suhtes jälle palju kokkuhoidlikum.
PS ainuke esiveoline auto, millel mina olen rattarummu ja tagumist trumlit eraldi detailina näinud, oli esimene esiveoline opel kadett.
Lisaks on paljud detailid tootjal mõeldud vahetatama komplektina. Näiteks dacia logani puhul tagumised piduriklotsid ja laagrid on disainitud kestma enam-vähem ühekaua ja ühtesid vahetades on tehase poolt ette nähtud ka teiste vahetamine. Võimalik et ühelt poolt kulukam, sest vana laager oleks veel 5000 kestnud, aga teisalt töökulu suhtes jälle palju kokkuhoidlikum.
PS ainuke esiveoline auto, millel mina olen rattarummu ja tagumist trumlit eraldi detailina näinud, oli esimene esiveoline opel kadett.