06-08-2013, 19:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2013, 19:29 PM ja muutjaks oli deeremees.)
(05-08-2013, 18:38 PM)meli666 Kirjutas:(05-08-2013, 17:20 PM)Harrastaja Kirjutas: Tekkis probleem peale hüdropumba vahetust ja positsiooniregulaatori eemaldust...
Kas jagajal paremal pool on koht sellise väikse toru jaoks ka? Ega see nüüd tupikuks tehtud pole?
Aastaid tagasi oli endal õli kuumenemisega sarnane mure. Tookord tekkis see samuti peale positsiooniregulaatori ja haardekaalu suurendaja eemaldamist.
Mina tegin selle toru tupikuks, aga ei oleks tohtinud. Üks targem nägi asja ja leidis vea ülesse.
Sai otsitud üks pikem taoline toru ja teine ots sai pandud siis õlipaagi kaane külge. Sinna sai siis ava tehtud ja üks stutser kinni keevitatud.
Ehk siis praegu sealt peenikese toru kaudu õli liigub jagajast hüdropaaki.
Mis see vajalik on, enam ei mäleta. Targemad teavad.
Russi jagajatel see väljund seal on. Kui plaanis teine jagaja osta, siis kavalam juba näiteks T-40 oma osta, sellel seda väljundi kohta ei ole ja ei pea ka toruga siis mässama hakkama.
Täna vaatasin ja minu töö russil samamoodi lahendatud see õli tagasivool nagu ksf meli666 pildid postitas.

