07-08-2013, 00:17 AM
(06-08-2013, 22:32 PM)Marko Kirjutas: Mis need klapid lamellketta kõrval teevad? Loodan, et juhus
Klapid saavad ideaalselt puhtaks lamell kettaga lihvides...
Väga ahneks ei tasu lihtsalt minna - olenevalt klapist on pinna kate erinev - enamus klappidel puudub tugevam pinna kate, seega ei mõjuta klappide lihvimine sitast puhtaks mitte midagi halvemuse poole - pigem parandab voolavust. (klapi juht puksi pinna osa tasub puutumata jätta

Suurem küsimus on klapi tööpinna töötlemine ja klapi pesa töötlus.
Lihtsalt puhtaks pestes pole mõtet loota, et klapid peavad.
Esimene asi on klapipesa tööpinna tehase normidesse lõikamine, järgmine operatsioon on klappide sooveldamine (eks iga mees teab kuidas seda teeb)
Miks peab klapipesa tööpinda lõikama? Kujuta ette mis juhtub kui tahma/sita jupp jääb klapi ja klapipesa tööpinna vahele - mida kitsam on seda väiksem võimalus, et see saab juhtuda. (sileti tera pole ka päris hea)
Lõpp produkt lihtsalt võiks olla selline, et kui valad sisse/välja laske kanali bensiini või nitro lahustit täis, siis teiselt poolt tsekates võiks olla klapi ümbrus kuiv. Kui lekib siis ilmselgelt lekib ka kompresiooni selle kaudu.
Koduste vahenditega kõige lihtsam kontroll

Come to the dark side, we have cookies!