Naumanni naistekas
#7

(10-08-2013, 03:55 AM)carrierlost Kirjutas:  Nii sai veidi tagaratast puhastatud. Torpeedo tundub olema FuS Reichenbachi toode aastast 51. Saab siit mingeid järeldusi tagaratta algupära kohta teha?

Oot-oot, las ma nüüd rahulikult mõtlen...rootsi Husqvarna raam on 30-ndate teisest poolest, tagaratas 1951-se aasta Ida-Saksa toodangu rummuga ja iseloomuliku "nurgelise" valtsiga veljega... tundub küll, et tagaratas on täiesti algupärane, saksa pealesõja reparatsioonitoodangu jagu. Raam on ka algupärane, ainult triibustus ja värvitud kaunistused mitte. Ise olen ka algupärane ja rahul!
Üldreeglina neil 30-ndate husqvarnadel, mis olid eesti turu jaoks toodetud olid Novo rummuga ja roostevaba kodaratega ning haakmantli rehvile mõeldud velgedega (värvitud/triibutatud või kroomitud) veljed. Siin foorumis on Husqvarna jalgratastest juttu küll, eriti head on ksf! Valdo teemad tema jalgratastest, selgitav jutt ja head pildid!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Naumanni naistekas - Autor: carrierlost - 09-08-2013, 15:09 PM
RE: Naumanni naistekas - Autor: indrek - 09-08-2013, 15:42 PM
RE: Naumanni naistekas - Autor: mossepower - 09-08-2013, 17:02 PM
RE: Naumanni naistekas - Autor: carrierlost - 09-08-2013, 20:28 PM
RE: Naumanni naistekas - Autor: kass - 09-08-2013, 18:40 PM
RE: Naumanni naistekas - Autor: carrierlost - 10-08-2013, 03:55 AM
RE: Naumanni naistekas - Autor: kass - 10-08-2013, 12:14 PM
RE: Kompott (oli: Naumanni naistekas) - Autor: carrierlost - 19-08-2013, 19:53 PM
RE: Naumanni naistekas - Autor: kass - 19-08-2013, 21:31 PM
RE: Naumanni naistekas - Autor: valdo - 20-08-2013, 00:36 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne