12-08-2013, 21:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2013, 21:05 PM ja muutjaks oli Gravity.)
(12-08-2013, 15:24 PM)v6sa Kirjutas: Ei tea, kas see jahutuse teema ikka on. Seal on piisavalt õhku võtta... Pigem kahtlustaks ma summutikopsikut, mis on sisuliselt vastu süütepooli ja mootori seiskamisel võib päris kenasti kütta
Pildi järgi on sarnased 11x pooliga küll. Pean oma D115 korraks avama - ehk ei peagi uut pooli ostma. Tänan vihje eest, Maisalup.
Nu jaa. Alati tasub veenduda ,et igast tuulesuunajad ja kuumakaitse plekid on ikka alles ning korpus ja silindri ribid pole sodised.
Kuigi eks rohkem ole süütemooduli riknemine ikka sellest,et kehvasti on tehtud ning on tüüpviga. On masinaid millel üliharva süütemoodul läheb läbi kuigi samamoodi on silindri küljes ja summutaja lähedal.
Alati võib olla mingi mõju temperatuuril,korralikul ühendusel silindri ja süütemooduli vahel,süüteküünla margil ja sellel kui kõrgepinge juhtme isolatsioon on kehva. Aga see rohkem juba siuke pendlimeeste teema
