12-08-2013, 22:02 PM
Viimase koolemise süüdlaseks osutusid tõepoolest küünlad ning peale nende vahetamist oli minek hoopis teine. Ehk siis enne sisuliselt sõit ühe püti pealt käiski.
Nüüd siis aga on väikeseid probleeme ka uute küünaldega. Ühtel silindril on küünal ilus kena kohvipruun aga parempoolse sildindri küünal on täitsa must, mis viitaks nagu liialt rikkale segule.
Sai siis seda karpat vaesemaks reguleeritud maksimaalses võimalikus ulatuses, aga sellest ei muutunud küünla tahmamise osas midagi, aga mootor hakkas küll lõpuks halvemini käima.
Mis veel lisaks rikkale segule võib sellist küünla tahmamist põhjustada?
Nüüd siis aga on väikeseid probleeme ka uute küünaldega. Ühtel silindril on küünal ilus kena kohvipruun aga parempoolse sildindri küünal on täitsa must, mis viitaks nagu liialt rikkale segule.
Sai siis seda karpat vaesemaks reguleeritud maksimaalses võimalikus ulatuses, aga sellest ei muutunud küünla tahmamise osas midagi, aga mootor hakkas küll lõpuks halvemini käima.
Mis veel lisaks rikkale segule võib sellist küünla tahmamist põhjustada?