16-08-2013, 01:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2013, 01:21 AM ja muutjaks oli h2rra.)
Karburaatorit vaadates leidsin veel ühe kruvi. Niipalju sain googeldades teada, et selle kaudu saab reguleerida bensiini taset ujukiruumis.
#################################################
Vot sellist kruvi tahaksin nüüd küll näha... Ehk saadaksid mingi lingi või pildi, kus jutt ja kruvi peal...Karburaatoris käivad kõik reguleerimised õhuga välja arvatud Gaz 51, millel on nõelaga reguleeritav kütuse peadüüs. Kütuse taset reguleeritakse ujuki kõrgusega ja saab veel reguleerida kiirenduspumba sissepritse kogust.
Kiire remont karburaatorile. Eemaldada õhufilter, käega vajutada gaasihoovaga pöörded maksimaalseks ja samal ajal sulgeda karburaator pealt vördlemisi tihedalt käega või kindaga, et tekiks võimalikult suur hõrendus karpas ja enne täielikku väljasuremist jälle käsi-kinnas eemaldada ja pöörded jälle ülesse. nii korrata paar kolm korda ja "kollid " on kanalitest välja imetud
#################################################
Vot sellist kruvi tahaksin nüüd küll näha... Ehk saadaksid mingi lingi või pildi, kus jutt ja kruvi peal...Karburaatoris käivad kõik reguleerimised õhuga välja arvatud Gaz 51, millel on nõelaga reguleeritav kütuse peadüüs. Kütuse taset reguleeritakse ujuki kõrgusega ja saab veel reguleerida kiirenduspumba sissepritse kogust.
Kiire remont karburaatorile. Eemaldada õhufilter, käega vajutada gaasihoovaga pöörded maksimaalseks ja samal ajal sulgeda karburaator pealt vördlemisi tihedalt käega või kindaga, et tekiks võimalikult suur hõrendus karpas ja enne täielikku väljasuremist jälle käsi-kinnas eemaldada ja pöörded jälle ülesse. nii korrata paar kolm korda ja "kollid " on kanalitest välja imetud
(26-08-2011, 11:45 AM)muusik Kirjutas: Nii, küünalde ükshaaval mahavõtmisel igakord hakkab mootor jubedamat häält tegema ehk siis kõik silindrid töötavad võrdselt. Õhupuhasti liigutamisel mingit vahet ei selgunud niiet selles kummitihendis ka viga pole. Vaakumvoolikud silmaga vaadates on kõik terved. Niiet asi on vist karburaatoris. Pole kunagi varem ühtegi karburaatorit reguleerinud ja õpetus et reguleeri kruvi on väga umbmäärane. Kas tegu on asjaga mida on kerge kihva keerata kui varem pole teinud ja tasub viia parem spetsialisti juurde kes selle kasvõi pimesi korda teeb? Või siis keegi ehk oskab täpsemaid juhiseid anda.Sisselaske kollektori pealt on võetud pidurivõimendile vaakum. Kui võimendi membraan, piduri peasilindri ja võimendi vaheline tihend, või vaakumvoolik on kahjustatud, siis hakkab mootor ka lonkama... Eemalda sisselaske kollektorilt pidurivõimendi vaakum voolik ja sulge kollektori auk hermeetiliselt ja võrdle tulemusi
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA