Mootori korpuse poolte parandus
#2

Olen lasknud selliseid täkkeid tihenduspindadel varem täis keevitada (tuttaval alu-keevitajal) ja üle freesida (nt Tõukuris), aga pole lõppkokkuvõttes eriti rahul olnud. Keevitus kipub mulle jätma/kõveraks tõmbama/üleminekuid sisse + nurki ümaraks sulatama jne. Nüüd kasutan täitmiseks 2-komponentseid metalle, nt J-B Weld-i või Devcon F-i. Viimane on japsi tsiklimootorites nt õlikanalite sulgemiseks juba üle 40a kasutusel ja ei näita selle aja möödudes mingit väsimust.

Nt siin teemas http://advrider.com/forums/showthread.php?t=911157 on hele Devcon F (tehasest) ja tume J-B Weld (minu pandud) hästi näha. Kui paranduskoht jääb välja paistma ja karter jääb hiljem värvimata, siis tasuks valida loomulikult heledam segu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Dexter - 16-08-2013, 21:44 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: argo1974 - 16-08-2013, 22:22 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Wiki432 - 17-08-2013, 09:33 AM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Alts - 17-08-2013, 14:38 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: pontu6 - 17-08-2013, 14:56 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: kass - 17-08-2013, 15:10 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: roosakummik - 19-08-2013, 15:08 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Huck - 19-08-2013, 16:23 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: 2715 - 20-08-2013, 14:37 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: karvik - 21-08-2013, 15:45 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: tamburiin - 21-08-2013, 21:12 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Mahno - 26-08-2013, 10:33 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne