17-08-2013, 17:03 PM
Kui alt tuleb õli, on midagi väga nässus juba.
Kõigepealt hammassektori all on laager, mille all on tihend.
Siis on tükk tühja maad ja all otsas on teine laager ja sellele käib oma õli küljepealt väiksest punnist sisse.
Seega peab seal olema mõni laager puru või suure loksuga et õli alla jõuaks.
Võimalik on tagasivoolu ummistus, mis korpuses rõhu üles ajab ja siis lekib jah igaltpoolt.
Kui võimendi ei tööta ja rippriista jõuab normaalselt tõsta lasta rippsüsteem üles välja ja hoides kangi tõsteasendis kinni proovida rooli keerata.
Kui keerab on viga klapis õlipumba peal ja kui mitte siis võimendis.
Võimendis kuluvad ära kolvi sees olevad pinnad, kuhu toetavad need mutrid mis on ka siibriteks.
Aitab nende otspinna lihvimine ja kolvi otspindade treimine täpses pingis.
Reeglina on kulunud pinnad sealt, kus on pikuti pilu kust õli kolvi sisse tuleb ja õli jookseb lihtsalt tagasivoolu.
Sinna on võimalik teha tihendisoon ja panna plasttihend.
Kui rooli vabakäik on liiga suur ja mitte hammassektorist tuleb puurida mutrile uus stopperiauk et kokku pannes saaks mutreid koomale keerata kuni toetab kaussvedrudele ja jääb 1,5mm pikilõtku kui panna kokku ilma vedrudeta.
Et paigaldada kolvi tihend tervena on vaja ümarviiliga teravad servad ümardada vähemalt 1,5mm kõrguseni.
Üldiselt on tegu ühe nikastusega, mille asemele paneks mida iganes.
Kunagi sai see asi tehtud teise õlipumba peale, mis sai ajami rihmadega.
Oli mingi suurem roolivõimu pump kus õlipaak peal.
Kõigepealt hammassektori all on laager, mille all on tihend.
Siis on tükk tühja maad ja all otsas on teine laager ja sellele käib oma õli küljepealt väiksest punnist sisse.
Seega peab seal olema mõni laager puru või suure loksuga et õli alla jõuaks.
Võimalik on tagasivoolu ummistus, mis korpuses rõhu üles ajab ja siis lekib jah igaltpoolt.
Kui võimendi ei tööta ja rippriista jõuab normaalselt tõsta lasta rippsüsteem üles välja ja hoides kangi tõsteasendis kinni proovida rooli keerata.
Kui keerab on viga klapis õlipumba peal ja kui mitte siis võimendis.
Võimendis kuluvad ära kolvi sees olevad pinnad, kuhu toetavad need mutrid mis on ka siibriteks.
Aitab nende otspinna lihvimine ja kolvi otspindade treimine täpses pingis.
Reeglina on kulunud pinnad sealt, kus on pikuti pilu kust õli kolvi sisse tuleb ja õli jookseb lihtsalt tagasivoolu.
Sinna on võimalik teha tihendisoon ja panna plasttihend.
Kui rooli vabakäik on liiga suur ja mitte hammassektorist tuleb puurida mutrile uus stopperiauk et kokku pannes saaks mutreid koomale keerata kuni toetab kaussvedrudele ja jääb 1,5mm pikilõtku kui panna kokku ilma vedrudeta.
Et paigaldada kolvi tihend tervena on vaja ümarviiliga teravad servad ümardada vähemalt 1,5mm kõrguseni.
Üldiselt on tegu ühe nikastusega, mille asemele paneks mida iganes.
Kunagi sai see asi tehtud teise õlipumba peale, mis sai ajami rihmadega.
Oli mingi suurem roolivõimu pump kus õlipaak peal.