naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931
#7

Parem otsi võimalikult sarnase välimusega sirge kahvel ja ära tee varrepikkusest välja: kui sobiv kahvel leitud, siis lihtsalt varred maha ja keevitad tervetele harudele selle hirmpika varre taha. Olen selliseid trikke teinud ja võin kogemusi jagada: niisama kokkukeevitmine enesestmõista ei pea. Keevitusliide peab olema nii madalal, et kahvlivars seest võimalikult pikalt puutumata jääks et lenksu saaks madalale lasta kui vaja. Aga mida madalamal keevitus on, seda suuremat väändevalu ta saab. Et ta peaks, selleks aitab teine toru kahvlivarre sees, mis keevitust tugevdab. Aga see peab ka toru olema. Näiteks lenksuvars, mis mõõtudelt hästi istub, ei pea, on liiga õhuke ja nõrk. Mina lasin ühel kahvlil lihtsalt mõõdus terasjunni sinna sisse terida. Karastatud see ei tohi olla - tugevuse mõttes on hea, kui see punn ulatub kahvlikrooni alumise ääreni, et sealt saaks tugevuse mõttes ka kinni keevitada. Aga siis peab saama sealt sopapleki ja käsipiduri poldi augu läbi puurida. Karastatud kann (näiteks keskjooksuvõll) ei laseks seda hästi teha.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: valdo - 11-11-2009, 02:45 AM
RE: naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: kass - 11-11-2009, 09:59 AM
RE: naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: valdo - 11-11-2009, 12:31 PM
RE: naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: kass - 11-11-2009, 13:06 PM
RE: naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: valdo - 11-11-2009, 15:42 PM
RE: naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: villukas - 17-08-2013, 23:28 PM
RE: naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: Soobel - 18-08-2013, 11:25 AM
RE: naisterahvaratta Humber jäänused, tõen. 1931 - Autor: villukas - 18-08-2013, 17:49 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne