Mootori korpuse poolte parandus
#11

Alu keevitamisel nii nende varrastega kui ka keevitusega on üli oluline puhtus. Karterid on eluaeg õlis elanud ja materjal õli täis imbunud. Enne kui seda sealt välja ei ole küpsetatud, ei tasu head tulemust loota.

Võib tunduda küll loll jutt, et metall on õli täis aga nii ta on. Pesed materjali puhtaks. Pistad praeahju(soovitatavalt vanase ja õues) ja tossab tundaega enne kui õli otsa saab. Peale seda asi ilusti puhtaks ja keevitada kordades lihtsam ja tulemus poorivabam.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Dexter - 16-08-2013, 21:44 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: argo1974 - 16-08-2013, 22:22 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Wiki432 - 17-08-2013, 09:33 AM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Alts - 17-08-2013, 14:38 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: pontu6 - 17-08-2013, 14:56 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: kass - 17-08-2013, 15:10 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: roosakummik - 19-08-2013, 15:08 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Huck - 19-08-2013, 16:23 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: 2715 - 20-08-2013, 14:37 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: karvik - 21-08-2013, 15:45 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: tamburiin - 21-08-2013, 21:12 PM
RE: Mootori korpuse poolte parandus - Autor: Mahno - 26-08-2013, 10:33 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne