21-08-2013, 23:11 PM
(21-08-2013, 22:44 PM)Tegelane5 Kirjutas: Selle 1,4 TDiga peabki sõitma kõrgemate pööretega kui 1,9 TDiga. Tollel olid trassilgi diisli kohta suht kõrged pöörded ja enne turbo järgi tulekut pold üldse väänet.
Muidugi niimoodi ka sõita ei saa et mootor rapub, aga 1,9 PD konega on 1800-2000 juures juba 300Nm väänet-tolle 1,4 võrreldes samamoodi gaasi andes oleks varsti ketsid slikid
Kuna olen mõlemaga omajagu sõitnud siis ma ütleks,et väga vahet pole. Kuni turbo rakendumiseni on nad suht jõuetud ning siis läheb elu paremaks kuid väga pikalt seda ei jätku .Lihtsalt ühel võimsust rohkem kuid võimsuskõver sama. Passat ju natukene raskem ka.
Skodal 5nda käiguga ja 90 sõites on umbes 2200 rpmi,110km sõites ronib pea 3000rpmi peale ära. Kuuendat käiku pole. 110 saab Eestis nagunii ainult mõnes üksikus kohas sõita ja kütusekulule see ka hästi ei mõju kuna tuuletakistus läheb metsikuks.