22-08-2013, 00:55 AM
Mootori saaga jätkub...
Vahepeal sai sisse uus vänt, ning siis tahtsid juba kolvid oma uut kodu näha. Kuna kepsud ja kolvid olid eraldi, pidi kolbe kuumutama 150 kraadini, et saaks sõrmed sisse lüüa . Selleks ma panin praeahju 150 kraadi peale ja kolvid pannile. Te oleks pidanud mu naise nägu nägema, kui ta arvas, et mingi pirukas ahjus on, ning piilus ukse vahelt sisse. Pirukate asemel vaatas talle sealt vastu neli leili võtvat kolbi.
Sõrmed oma kohtadel, oli aeg paigaldada ka splindid. Kuid proovi nii, või proovi naa, splindid oma kohtadele ei läinud.
Seepeale mõõtsin soont ja tuli välja, et soon on umbes 1.5mm aga splint 2mm. Ei teagi, kas on tehasel freesid kulunud, või polnud õiget mõõtu freesi käepärast, aga soon on uutel kolbidel väiksem.
Mis seal ikka, rool kätte ja linna. Ostsin sealt vähe teistsugused splindid, mis olidki täpselt 1.5 suuruses.
Nüüd siis lõpuks sai töödega edasi minna. Splindinäpitsad kätte ja järjekordne pettumus. Ka uued splindid ei istunud kohale. Hakkasin siis seda soont lähemalt uurima ja selgus tõsiasi, et tehasel mitte ainult õige mõõduga freesi käepärast, vaid ka see vale mõõduga frees osutus nüriks, ning tulemus oli selline hüplev, lõikamata alumiiniumi jääke täis, soone taoline moodustis.
Oeh. Järgmiseks pidin tegema mingi tööriista, millega see soon puhtaks lõigata. Selleks valisin, heast terasest, BMW plokikaane poldi, millele käiaga tera kuju sai antud
Ja et tera korralikult näppude vahel püsiks, pidin sinna keevitama ühe tollise torujupi külge
Nüüd sai sooni puhtaks lõikama hakata
Lõpuks läksid ka splindid paika
Vahepeal sai sisse uus vänt, ning siis tahtsid juba kolvid oma uut kodu näha. Kuna kepsud ja kolvid olid eraldi, pidi kolbe kuumutama 150 kraadini, et saaks sõrmed sisse lüüa . Selleks ma panin praeahju 150 kraadi peale ja kolvid pannile. Te oleks pidanud mu naise nägu nägema, kui ta arvas, et mingi pirukas ahjus on, ning piilus ukse vahelt sisse. Pirukate asemel vaatas talle sealt vastu neli leili võtvat kolbi.

Sõrmed oma kohtadel, oli aeg paigaldada ka splindid. Kuid proovi nii, või proovi naa, splindid oma kohtadele ei läinud.
Seepeale mõõtsin soont ja tuli välja, et soon on umbes 1.5mm aga splint 2mm. Ei teagi, kas on tehasel freesid kulunud, või polnud õiget mõõtu freesi käepärast, aga soon on uutel kolbidel väiksem.
Mis seal ikka, rool kätte ja linna. Ostsin sealt vähe teistsugused splindid, mis olidki täpselt 1.5 suuruses.
Nüüd siis lõpuks sai töödega edasi minna. Splindinäpitsad kätte ja järjekordne pettumus. Ka uued splindid ei istunud kohale. Hakkasin siis seda soont lähemalt uurima ja selgus tõsiasi, et tehasel mitte ainult õige mõõduga freesi käepärast, vaid ka see vale mõõduga frees osutus nüriks, ning tulemus oli selline hüplev, lõikamata alumiiniumi jääke täis, soone taoline moodustis.
Oeh. Järgmiseks pidin tegema mingi tööriista, millega see soon puhtaks lõigata. Selleks valisin, heast terasest, BMW plokikaane poldi, millele käiaga tera kuju sai antud
Ja et tera korralikult näppude vahel püsiks, pidin sinna keevitama ühe tollise torujupi külge
Nüüd sai sooni puhtaks lõikama hakata
Lõpuks läksid ka splindid paika
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!