22-08-2013, 08:17 AM
Värskelt autokoolist tulnud kodanikuna pean ära märkima, et sealne ökopoliitika on jõudnud mulle vastuvõetamatu piirini. spidomeetri järgi 50-ga (reaalselt siis Ca 45km/h) kulgedes peab viies käik sees olema, kui on, siis miks mitte kuues. Auto väriseb tagumiku all ja tuntavalt jõudu ei ole. kuid vaielda ei tohi, muidu saad sama tunni teemat hea raha eest korrata. Mina saan aru, teen "hambad ristis" ära ja enda sõiduvahendit nii ei piina, kuid samuti lube tegevale naisele pean ikkagi pärast kodus pika loengu pidama, et miks ma ei taha, et ta minu autoga samamoodi sõidaks, nagu koolis. Autodest mitteteadvale algajale juhile tekitab see ilmselt mitmeid lisaprobleeme. Paljudel polegi kedagi, kes "õpetaks" ja nii jõuavadki teenindusse sõidukid, milledel on ilmsed "ökotunnused."
Teine sama jabur teema on pidurdamine. Kooli õpetuste järele toimetades tohiks pedaali puutuda vaid varbaotsaga vahetult enne peatumist, kui hoog on juba pea täielikult käikudega maha pidurdatud, sest nii säästab kütust. Kui ühekorra on reaalselt vaja pidama saada, pidurdab ainult vasak tagumine ratas ja seda ka veerand võimsusega, sest keegi ei ole kunagi sõiduki pidureid puutunud.
Tegelikult on probleemi suur osa ka selles, et vähemalt minu kogemuste põhjal õpetatakse koolides sõitma konkreetse autoga. Näiteks oli mu parem pool "paduhädas" parkimisega, sest tema teadis ainult seda, et keerama tuleb hakata, kui teise auto nurk tagumisest küljeaknast paistab, ning peeglid sätitakse paika ukselingi järgi. Samuti õpitakse kõik sõiduvõtted ühe konkreetse autoga, ning kui endale soetad corolla asemel golfi, ongi pekkis. Aga kogu autokoolindus on tegelikult minu jaoks nii keeruline ja ogasid täis teema, et sellest peaks sappi loopima mõnes muus alafoorumis.
Lugupidamisega,
Tanel
Teine sama jabur teema on pidurdamine. Kooli õpetuste järele toimetades tohiks pedaali puutuda vaid varbaotsaga vahetult enne peatumist, kui hoog on juba pea täielikult käikudega maha pidurdatud, sest nii säästab kütust. Kui ühekorra on reaalselt vaja pidama saada, pidurdab ainult vasak tagumine ratas ja seda ka veerand võimsusega, sest keegi ei ole kunagi sõiduki pidureid puutunud.
Tegelikult on probleemi suur osa ka selles, et vähemalt minu kogemuste põhjal õpetatakse koolides sõitma konkreetse autoga. Näiteks oli mu parem pool "paduhädas" parkimisega, sest tema teadis ainult seda, et keerama tuleb hakata, kui teise auto nurk tagumisest küljeaknast paistab, ning peeglid sätitakse paika ukselingi järgi. Samuti õpitakse kõik sõiduvõtted ühe konkreetse autoga, ning kui endale soetad corolla asemel golfi, ongi pekkis. Aga kogu autokoolindus on tegelikult minu jaoks nii keeruline ja ogasid täis teema, et sellest peaks sappi loopima mõnes muus alafoorumis.
Lugupidamisega,
Tanel