22-08-2013, 10:16 AM
Diisliga lihtsalt on probleeme ja see on linnalegend, et diisliga talvel probleeme ei ole alates akudest milleni iganes välja...
Reeglina sellised traktorid seisavad väljas või varju all ka, et kunagi keegi soovitas ehitada sooja garaashi umbes 250m2 põrandapinda, 4m ukse kõrgust hoone ise vist oleks pea 9m kõrge tulnud ja selle kütmine ja ehitus selleks, et 2 traktorit(metsaveokit käima saada normaalselt talvel) küttekulud oleks nii suured, et oleks tulnud enamus metsa maha müüa..Diisel pidi öko pill olema..Lihtsalt ära tee nalja..
Kõik tõsiselt võetavad mäe küljes ja mudas liikuvad projektid on 95% bensiinimootoriga.
Gaz66, villis aga miks siis bensiinimootor neil, miks tankil bensiinimootor?
Selle sigulli mootoriga projektiga on nii, et kui sinna gaz69 vahekast ka veel panna siis keerab pigem kardaani sõlme ja tagumise otsa puruks
363 stroker on väga levinud mootor..
Teema algataja ehitab võimalikest olemas olevatest juppidest midagi endale kasulikku kokku selle asemel, et kuusakoski viia aga kui rahakott lubab võid ka midagi sellist ehitada
Reeglina sellised traktorid seisavad väljas või varju all ka, et kunagi keegi soovitas ehitada sooja garaashi umbes 250m2 põrandapinda, 4m ukse kõrgust hoone ise vist oleks pea 9m kõrge tulnud ja selle kütmine ja ehitus selleks, et 2 traktorit(metsaveokit käima saada normaalselt talvel) küttekulud oleks nii suured, et oleks tulnud enamus metsa maha müüa..Diisel pidi öko pill olema..Lihtsalt ära tee nalja..
Kõik tõsiselt võetavad mäe küljes ja mudas liikuvad projektid on 95% bensiinimootoriga.
Gaz66, villis aga miks siis bensiinimootor neil, miks tankil bensiinimootor?
Selle sigulli mootoriga projektiga on nii, et kui sinna gaz69 vahekast ka veel panna siis keerab pigem kardaani sõlme ja tagumise otsa puruks
363 stroker on väga levinud mootor..
Teema algataja ehitab võimalikest olemas olevatest juppidest midagi endale kasulikku kokku selle asemel, et kuusakoski viia aga kui rahakott lubab võid ka midagi sellist ehitada