Vaidlus Moto555-ega
#19

(23-08-2013, 21:05 PM)mlsluik Kirjutas:  
(22-08-2013, 10:16 AM)Moto555 Kirjutas:  Diisliga lihtsalt on probleeme ja see on linnalegend, et diisliga talvel probleeme ei ole alates akudest milleni iganes välja...
.Diisel pidi öko pill olema..Lihtsalt ära tee nalja..
Kõik tõsiselt võetavad mäe küljes ja mudas liikuvad projektid on 95% bensiinimootoriga.
Gaz66, villis aga miks siis bensiinimootor neil, miks tankil bensiinimootor?


Vaadake, ksf moto555 on targem kui tuhanded insenerid, kes kõik tänapäevase rasketehnika diiselmootoritele üles on ehitanud.

Ei pea targemaks süvene natuke oma kirjutisse jääb arusaamatus mida sa soovid öelda kokkuvõttes üldse
Kujutad ette besiinimootoriga traktoreid? Mina mitte.

Neid on tehtud, murutraktor töötab siiani kodus bensiiniga nagu paadi päramootor ja siiani kaebusi töökindluse elektroonika poolel ja jõu puuduse osas ei ole

Diislmootoriga võrdse väände tekitamine rüüpab ikka isuga bensiini...Liiga lai mõiste, väide, otstarve
Tuleohutuse kohapeal ärme üldse räägime. Maa-all jääks üldse ehitus seisma, besiiniving tapab, diislivingu elab üle. Selletõttu ka allmaaehitusel bensiinimootorid keelatud.
Kaevandustes on ventilatsioonisahtid ja reeglina plahvatab seal metaan või mingi muu gaas teatud kontsentratsiooni juures nagu ka turba, heina vms tolm ja heitgaasid on ohtlikud nagu ka co2 samamoodi hapnik, lämmastik mida sa iga päev sisse hingad ja 2m maapinnast allpool tasuks teada mida sa teed ja kõrgustega on sama lugu
Tuleohutuse kohapeal on diiselmootorid masinad eelistatud ka kõrge süttimisohuga keskkonnas, näiteks turbaraba?
Kodu lähedal on mul turbaraba ja käin seal tiigist kokre püüdmas ja siiani ei ole auto süttinud
Pole siiani näinud raba või heinaküüni, mis oleks põlenud sisepõlemismootori sumbutajast väljunud sädeme pärast küll olen näinud sädemepüüdjaid ja diisel traktori järel põlevat kulu, kraavipeenraid ja enamus kraavipeenra põlemisi algavad ikka suitsukonist mingi ajudeta jobu tegevuse tagajärjel ja läbi kuivkäimla ukse lendamine on ka päris koomiline igatahes punetava pe... ja armilise näoga tegelasele tartusse terviseid!

Diiselmootoriga talvel probleemid? Pole nagu täheldanud, istud autosse, korra eelsüüdet ja käima- nii juba palju aastaid...(Seni kuni kasutasid suurema parafini sisaldusega maidin uusrr kütet võis see olla probleem, täna nn kuiva kütte kasutamise korral see võib kesta veel mõne aasta ja common rail pihusti juures mikroskoobi all seda uurides, teemat lahates saad aru, millest jutt käib

Talvel kutsud mu külla ja näitad oma traktorit ja autot , mis -25 kraadi juures käivitub 3-5 sekundi jooksul kasutame siis venemaalt toodud diiselkütet
Vanarauda pole mõtet võrrelda, osta vahelduseks üks AUTO, mitte 15a surmale võlgu olev parsa.

Pakun, et mu 17a vana auto on tehniliselt paremas seisukorras kui su masinad kokku pole vaja hoobelda, vahetasin kõik amordid, vedrud viimase poldi mutri laagri tihendi puksi, saale ja mootoriploki hoonisin ka peale puurimist rahvakeeles mõõtu siiani püsib koos ja ei roosteta kuigi mark on opel

Samas russ seisab mul talviti metsas, hommikul lähen kohale, eelsoojendus sisse, samal ajal tankimine jms tööd, siis korra ? starterit ja tööle. Pole mingeid angaare ja depoosid vaja ehitadaPolnud minu idee käivitusmootor on odavam lahendus. Sisu on üle 25a vana, talvel käivitub alati esimesest korrast... eelsüüde jms lisad mootoril puuduvad.... Kas sama vana zil või gaz suudab seda? Rolleyes Lubage naerda WinkKindlasti suudab ja siiani sõidetakse nendega antarktilisi retki tehes edukalt pikki vahemaid ja pole seal kohanud veel mitte ühtegi sisu jne !

Vaata, mida keerulisem metall, koostis seda kallim on seda toota ja keerulisem ka näiteks keevitada tuues näiteks metsatõstuki mida peetakse jätkuvalt konstruktsiooniteraseks rahvakeeles ja elukutseline paberitega keevitaja ei suutnud vastata mida ta keevitab ja kas tema traat ja kaitsegaas tegelikult selleks sobib.

Villis, gaz, tank jne bensiinimootoriga, miks? Eks ikka sõjaväetellimus. Üldlevinud kütus on sellajal bensiin, sestab lasti tootmisesse peamiselt bensiinimootoriga isendeid. Tänapäeval on küte liik muudetud, eelistatakse diiselmootoriga masinaid. Ühe kütteliigiga varustamine sõjaajal on tunduvalt kergem.

Villised, lennukid, hummerid, tankid, ka traktorid jne sõidavad jätkuvalt bensiiniga, asuvad kõik erinevas maailma nurgas ja kui allveelaeval oleks bensiinimootor ja turbo siis akude laadimine läheks päris keeruliseks ja tänaseni ei ole suudetud ühele elektriautole korralikku kliendi nõuetele ootustele vastavat akut ehitada rääkimata äikse "jutumärkides" purki pistmisest.

Kumb oli ennem, kana või muna, ei oska vastata pakun, et kukk, seltsimees M.Luik, pakun, et sa oled selles osas hetkel sama rumal nagu minagi ja teen sikspäki kui vastust tead ja peale neljandat õllet ma tahan seda teooriat päris kuulda kuidas sa selle avastuse tegidBig Grin


OFFTOPIC sai sellega läbi.

Väikse aiatraktori ehitamiseks kasutaks ise samuti seda mis parasjagu kätte satub. Kasvõi lada mootor, mingi edasiviiv jõud siiski ju temas peitub.. Rolleyes

Ziguli mootor, käigukast, ülekanded.Lõppkiirust vähendatud umb. 7 korda kuid samapalju võidab teema algataja jõus.Ülekannete juures ja väändemomendi arvutamisel kasutatakse valemeid, üks hobune teeb tööd 33 000 naeljalga minutis rääkides mootori pöördemomendist, siis see on võrdne ühe naeljalaga, kui see suudab teljest ühe jala kaugusel hoida kujuteldava kaalutu näiteks tala küljes olevat naelast raskust.

Selgub, et kõrgematel pööretel on suurt pöördemomenti kasulikum arendada kui madalamatel pööretel, kuna siis on võimalik kasutada ülekandeid mida sinu diiselmootor kahjuks meile vist ei paku rääkimata ökonoomsusest ja haardetegurit ei tohiks kompotist välja jätta
Vabalthingav ja turbomootor on 2 väga erinevat mootorit kui sa veel ei tea ja palun loe mida sa kirjutad 1.9 TDI vs Ziguli mootor.
Pmst kubatuur ei ole ka mingi näitaja enam johhaidii..
Diisli mehed kardavad sissepritset nagu tuld, elektroonikat.Keegi on nad nii ära hirmutanud kolli juttudega aga hommikust õhtuni käib kõrgsurve pea keeramine aga endale ja teistele ei julge tunnistada, et pump on kulunud või kompott omadega õhtal ja vahest ajab selline järjepidev jutt diisel -15 kraadi juures hägune moos lihtsalt naerma ja keegi ei viitsi isegi 0.5l pudeliga seda külmikusse panna kuna see lihtsalt haiseb vist niipalju, et tõsine laborant ökonoomsuse sildi all ei raatsi poest kilekott selleks otstarbeks osta küll aga diisliga määrdunud riietega persetab mugavalt mul diivanil ja lürbib õllet ja hommikul kui metsa minek ei tee vahet + ega miinus klemmil.



Leiunurgas oli mingi väike aiatraktori raam koos sildadega, see oleks juba pool projekti... Zigullist saaks piisavalt kupüüri et selline raam endale koju vedada.

Paneks asjalikku juttu ka.

Ziguli mootor on(väiketraktori ehituseks täiesti piisav), käigukast on, raam tuleb vist, tagasild on(lühemaks st kitsamaks tegemine on natuke keerukam töö), rattad on, ülekannete arvu tead, mootori andmeid tead arvutaks nüüd tagarattast valemite abil võimsuse ka välja ja sellele vastab seltsimees Luik homme ja lisab kommentaari, mis juhtub ziguli kardaani ja selle tagumise otsaga kui kasutada nurkülekannet ja sinna lajatada otstarbetute njuutonmeetitega pidamise korral.Tõsiste roomajate puhul kasutatakse väga erineva koostise ja läbimõõduga metalle lahendusi ja sellest pole sõnatkestki kuskil juttu, peenike vaskjuhe elektroonika poolel murdub nendest viimasena
Teema algatajale, kõik mida sa teed on loominguline tegevus ja ära nüüd projekti poolikuks jäta aga lahenda tagasilla asi mõne lihtsama poolteljed välja tõmmatavate, poltidega liidetavate veotelgede lahenduse vastu
Haardetegur lume jää puhul on pea olematu.
Pisike aiatraktor millel Zid mootor ja villise kitsamaks tehtud tagasild, sellele poogiti mingi zubrjoonoki moodi käru järgi, loobiti kive peale ja siduri päästmisega tõstis korra nina üles ja käis kõrr ja tagumine tiffer oli hammastest puhas.Insener väitis pisar silmis, et nüüd läks vana BMW mootorratta käigukast, tiffrit nähes tuli naeratus näole ja üks must sõna asja iseloomustamiseks.Lihtsalt juhus selline
Diisli meestel plahvatab ja põleb midagi kuskil kogu aeg vistBig Grin
Salongis peale turvapadja avanemise mida võib vist nimetada protsessi kiiruse tõttu plahvatamiseks.Liiga lähedal istudes võib saada tõsiseid põletusi näole ja inimese lülisammas seda lööki ei pidavat taluma.
Bensiin on kergesti süttiv ja lihtne süüdata mida peab tegema diiselküttega?Seda kokku suruma, et see süttiks ja kokku surumiseks tuleb kasutada jõudu ja diiselkütte tootmine on kallim kui bensiini tootmine.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 21-08-2013, 00:06 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 29-08-2013, 15:19 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 29-08-2013, 15:33 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 29-08-2013, 20:53 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: klaave - 29-08-2013, 15:51 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 29-08-2013, 16:54 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 29-08-2013, 17:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 29-08-2013, 17:39 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: pljuhkam - 29-08-2013, 20:02 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 29-08-2013, 18:23 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 29-08-2013, 21:40 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 30-08-2013, 08:41 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 30-08-2013, 12:44 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 30-08-2013, 10:26 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 30-08-2013, 10:30 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Raudpats - 30-08-2013, 11:00 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 30-08-2013, 12:04 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 30-08-2013, 22:02 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: kopraonu - 30-08-2013, 22:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Marko - 30-08-2013, 22:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 30-08-2013, 22:36 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Buzzet - 30-08-2013, 22:41 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Tift - 30-08-2013, 23:34 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: tiitnato - 31-08-2013, 00:01 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 31-08-2013, 00:06 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 31-08-2013, 19:57 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 31-08-2013, 10:07 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 31-08-2013, 13:09 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 31-08-2013, 13:28 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 31-08-2013, 20:27 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: diesel - 31-08-2013, 21:38 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 31-08-2013, 21:40 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 01-09-2013, 00:46 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Tift - 01-09-2013, 08:32 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 01-09-2013, 11:14 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 01-09-2013, 11:41 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: metsakohin - 01-09-2013, 16:59 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 01-09-2013, 19:14 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: tiitnato - 01-09-2013, 18:32 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 01-09-2013, 22:19 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 02-09-2013, 09:13 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: metsakohin - 02-09-2013, 18:55 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 02-09-2013, 19:43 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: aavu - 02-09-2013, 20:36 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 02-09-2013, 22:58 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karel - 03-09-2013, 10:47 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 03-09-2013, 11:08 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 03-09-2013, 08:49 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 03-09-2013, 12:26 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 21-01-2014, 14:12 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maisalup - 21-01-2014, 14:37 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 21-01-2014, 14:59 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 24-01-2014, 11:01 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: znif9 - 22-01-2014, 14:14 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 22-01-2014, 16:10 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Tegelane5 - 22-01-2014, 16:32 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: viplala - 22-01-2014, 16:37 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 22-01-2014, 16:58 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Jossu - 22-01-2014, 17:04 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: saarrand - 22-01-2014, 17:45 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: unicman - 22-01-2014, 17:51 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: giordanobruno - 24-01-2014, 11:49 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: viplala - 24-01-2014, 13:24 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Raudpats - 24-01-2014, 13:38 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 24-01-2014, 14:22 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 24-01-2014, 15:35 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 24-01-2014, 18:52 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maisalup - 24-01-2014, 17:17 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: 90Deville - 24-01-2014, 21:47 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maisalup - 25-01-2014, 16:41 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: hundu615 - 26-01-2014, 09:53 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 21-08-2013, 13:43 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: MeelisV - 21-08-2013, 16:06 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 09:27 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 22-08-2013, 10:16 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 22-08-2013, 10:32 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: phyl - 22-08-2013, 10:38 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: pen.skar - 22-08-2013, 10:46 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 22-08-2013, 11:23 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 11:23 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Envir - 22-08-2013, 14:20 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 22-08-2013, 15:08 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Veteran - 22-08-2013, 15:33 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 15:42 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 22-08-2013, 16:26 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 16:41 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Marko - 22-08-2013, 17:57 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: mlsluik - 23-08-2013, 21:05 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 03:55 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 24-08-2013, 10:23 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: phyl - 24-08-2013, 13:26 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tsistern - 24-08-2013, 13:37 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: viplala - 24-08-2013, 14:40 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 15:18 PM
Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 24-08-2013, 16:38 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 24-08-2013, 17:50 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: kopraonu - 24-08-2013, 18:23 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: aavu - 24-08-2013, 22:26 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 24-08-2013, 23:14 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 23:42 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 25-08-2013, 01:19 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mossepower - 25-08-2013, 16:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 25-08-2013, 17:11 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: motamees - 25-08-2013, 18:58 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: diesel - 25-08-2013, 09:40 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 25-08-2013, 10:35 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Gravity - 25-08-2013, 14:26 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 25-08-2013, 15:17 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: h2rra - 25-08-2013, 15:34 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 26-08-2013, 08:21 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 08:39 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 26-08-2013, 09:12 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 26-08-2013, 09:35 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 09:41 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 26-08-2013, 09:50 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 10:20 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 10:30 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 26-08-2013, 10:47 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 26-08-2013, 11:07 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 11:38 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 11:49 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 12:04 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: genn - 26-08-2013, 23:08 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 23:40 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: tiitnato - 26-08-2013, 23:55 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 27-08-2013, 10:05 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: 41Degree - 27-08-2013, 10:14 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 27-08-2013, 13:05 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 27-08-2013, 23:55 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 28-08-2013, 01:07 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: viplala - 28-08-2013, 01:59 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 28-08-2013, 08:27 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 28-08-2013, 09:02 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 28-08-2013, 10:15 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 28-08-2013, 10:03 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maitus - 28-08-2013, 08:38 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 28-08-2013, 23:32 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 28-08-2013, 23:57 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Marko - 24-08-2013, 22:01 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 23:47 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Marko - 24-08-2013, 23:51 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: metsakohin - 25-08-2013, 00:11 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 25-08-2013, 01:28 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne