24-08-2013, 15:18 PM
E85 on ka hea segu aga kus saab ja kui palju mootorit ringi peab ehitama, mis see maksab sõnatkesti juttu keegi ei vaidle vastu vaid tuuakse teoreetilisi näiteid ja näiteid elust enesest.
Loe nüüd oma postitust tjuuning firma see ja see sa arendad oma mootorit ja tehase mootoriga pole seal enam midagi pistmist ju.Sündinud vigadega nagu enamus neist ja vastavalt vajadusele maitsele valib igaüks oma ja turbo spoolimist ei viitsi siin lahata selleks on teine foorum ja teised eesmärgid.
Kui lahmimiseks läks siis vii ennast kurssi, et opeli mootoreid peetakse vastupidavateks ja C20Xe, C20Let mootor on õigustanud end nii asfaltil kui mudas ja käredad rinka pillid, kiirendajad liiguvad ka nende mootoritega nobedasti ja kui aus olla 15a jooksul isiklikult ei ole mitte ühtegi neist suutnud kokku lasta, kepsu välja-kestab teine ja seda sa mõistad, et pähe andmine sellisel kujul ei ole tavasõit, st kuskil on viimane piir mida sellest võtta saab ja üle 80HP silindrist on juba tõsisem mootori ringi ehitamine ja talvel pea olematu haardega saad nautida küttearveid muud midagi.
Lihtsalt mõnele on see egolaks ja ei suuda uskuda, et hoopis tema bränd on ammu maha käinud just tootmiskulude arvelt kasumi suurendamise nimel
Teoreetiline näide kuid praktikas peab ka see paika, vähendades pöörlemiskiirust ülekannetega saame vedavast rattast hoopis teised jõunäitajad ja roomiku kasutamisel haardeteguri nn tõstmisel tekib tõsiseid probleeme tehase osade kasutamisel kuna need ei pea enam vastu.
Eesmärk ei ole ökonoomsus ka sinu pakutud E85 näol vaid sa soovid, et su masinal oleks ülekannetearvu samaks jätmise juures rohkem jõudu st sa soovid kuskilt saada rohkem jõudu kuna sinu veeretakistus ja õhutakistus kiiruse kasvamisel suureneb oluliselt ja väiketraktori puhul ei ole lõppkiirus eesmärgiks vaid koormuse kasvades(pöörleva massi pidurdamisel) omada piisavalt jõudu, et seda pidurdavat koormat optimaalse varuga vedada.
Üritasin sulle lihtsalt selgitada mitte laskuda väga füüsikasse , teminitesse valemitesse kui soovid teeme ka seda aa sa too 1300m3 sama kubatuuriga tavadiisli kohta nüüd näiteid, miks see ziguli mootorist on võimsam, parem ökonoomsem, odavam ehitada, lihtsam peavalu vähem
Kuule ziguli mootor töötab edukalt plastkanistrist omamata ilget torustikku filtreid ja hästi häälestatud mootor , sellega annab midagi päris tõsist korraldada ja on küllaltki vastupidav ja lollikindel
Sa võrdled 2.5 diislit ülelaadimisega 1.3 vabalt hingavaga keksid, et sul on rohkem jõudu kui ziguli mootor kannataks 2.5 peale puurida, lisada sinna turbo siis näed tagumisi tulesid stardis ainult.
Milleks võrdlus kahe erineva kubatuuri kütteliigi ja ülelaadimise vahel jääb arusaamatuks,diisel on bensiiniga võrreldes öö ja päev ja lähtu sellest mida tanklas müüakse koos sadeveega ja eelsüüde on külmkäivitamisel vajalik diisli puhul see on mootori kulumise kohalt mõistli ja ennem kui su mootor korralikult soojeneb(lõgiseb ja suitseb) on teema algatajal ammu lumi lükatud, kuuri uksed kinni ja väljub veel soojast salongist päris lõbusa näoga.
Kas see oli konkreetse passati viga 1.9TDI aga peale 160km sõitu -18 kraadise pakasega hakkas salongi tekkima mingi leige õhu moodi asi ja sina nimetad seda mugavuseks nahkistmetega isendi puhul ja ökonoomsuseks ka.Räägi seda naisterahvale kes su diisel masinaga sõites põiepõletiku saab
Ma võin sulle talviseid näiteid tuua päris palju webastod, pikendusjuhtmed seinas, akud kaenlas, hommikust õhtuni tuksuvad diislid sul peab olema väga igav ikka ja raha ei ole mujale panna
Vedru ja pöörlev mass on kaks erinevat asja ja ootaks nüüd valemeid lahti seletatuna füüsika tunnist palju sa jõudu kulutad selleks ja paluks mingi number, mis iseloomustaks kasutegurit.
Relvade ehitust näiteks võiks teises teemas lahata ja tuua võrdluseks teekonna pikkus vs kulutatud jõud ja võrrelda seda omakorda vedava ratta diameetriga.Nalja saaks
Minu 1.6 vabalthingav võtab tunnis oluliselt vähem kütet kui su 2.5, 1.9 TDI ja belarus ja ökonoomsusest rääkides sellisel kujul jääb mulje, et sa diisli sumbutajast hingad puhast hapniku ja oled lsellest laksu all või elad penokuudis kus süsihappegaas aju tööks vajaliku hapniku ligipääsu piirab või jood õllet koos süsihappegaasiga liiga tihti.
Vabandan, läks päris teravaks ütlemiseks aga ära rohkem talveks diislit soovita teema algatajale, kelle projekt tuleb ehituskulude poolest pigem ökonoomne ja eesmärgiks on seatud mõistlike kuludega omad vajalikud liigutused sooritada.
Detonatsiooni käigus aset leidev keemiline reaktsioon saab toimuda ainult lõhkeaine koostises oleva hapniku arvel, sest reaktsioon on liiga kiire, et õhust enda toimumiseks vajalikku hapnikku haarata.
Järgmine turbodiisli mees plahvatas
Loe nüüd oma postitust tjuuning firma see ja see sa arendad oma mootorit ja tehase mootoriga pole seal enam midagi pistmist ju.Sündinud vigadega nagu enamus neist ja vastavalt vajadusele maitsele valib igaüks oma ja turbo spoolimist ei viitsi siin lahata selleks on teine foorum ja teised eesmärgid.
Kui lahmimiseks läks siis vii ennast kurssi, et opeli mootoreid peetakse vastupidavateks ja C20Xe, C20Let mootor on õigustanud end nii asfaltil kui mudas ja käredad rinka pillid, kiirendajad liiguvad ka nende mootoritega nobedasti ja kui aus olla 15a jooksul isiklikult ei ole mitte ühtegi neist suutnud kokku lasta, kepsu välja-kestab teine ja seda sa mõistad, et pähe andmine sellisel kujul ei ole tavasõit, st kuskil on viimane piir mida sellest võtta saab ja üle 80HP silindrist on juba tõsisem mootori ringi ehitamine ja talvel pea olematu haardega saad nautida küttearveid muud midagi.
Lihtsalt mõnele on see egolaks ja ei suuda uskuda, et hoopis tema bränd on ammu maha käinud just tootmiskulude arvelt kasumi suurendamise nimel
Teoreetiline näide kuid praktikas peab ka see paika, vähendades pöörlemiskiirust ülekannetega saame vedavast rattast hoopis teised jõunäitajad ja roomiku kasutamisel haardeteguri nn tõstmisel tekib tõsiseid probleeme tehase osade kasutamisel kuna need ei pea enam vastu.
Eesmärk ei ole ökonoomsus ka sinu pakutud E85 näol vaid sa soovid, et su masinal oleks ülekannetearvu samaks jätmise juures rohkem jõudu st sa soovid kuskilt saada rohkem jõudu kuna sinu veeretakistus ja õhutakistus kiiruse kasvamisel suureneb oluliselt ja väiketraktori puhul ei ole lõppkiirus eesmärgiks vaid koormuse kasvades(pöörleva massi pidurdamisel) omada piisavalt jõudu, et seda pidurdavat koormat optimaalse varuga vedada.
Üritasin sulle lihtsalt selgitada mitte laskuda väga füüsikasse , teminitesse valemitesse kui soovid teeme ka seda aa sa too 1300m3 sama kubatuuriga tavadiisli kohta nüüd näiteid, miks see ziguli mootorist on võimsam, parem ökonoomsem, odavam ehitada, lihtsam peavalu vähem
Kuule ziguli mootor töötab edukalt plastkanistrist omamata ilget torustikku filtreid ja hästi häälestatud mootor , sellega annab midagi päris tõsist korraldada ja on küllaltki vastupidav ja lollikindel
Sa võrdled 2.5 diislit ülelaadimisega 1.3 vabalt hingavaga keksid, et sul on rohkem jõudu kui ziguli mootor kannataks 2.5 peale puurida, lisada sinna turbo siis näed tagumisi tulesid stardis ainult.
Milleks võrdlus kahe erineva kubatuuri kütteliigi ja ülelaadimise vahel jääb arusaamatuks,diisel on bensiiniga võrreldes öö ja päev ja lähtu sellest mida tanklas müüakse koos sadeveega ja eelsüüde on külmkäivitamisel vajalik diisli puhul see on mootori kulumise kohalt mõistli ja ennem kui su mootor korralikult soojeneb(lõgiseb ja suitseb) on teema algatajal ammu lumi lükatud, kuuri uksed kinni ja väljub veel soojast salongist päris lõbusa näoga.
Kas see oli konkreetse passati viga 1.9TDI aga peale 160km sõitu -18 kraadise pakasega hakkas salongi tekkima mingi leige õhu moodi asi ja sina nimetad seda mugavuseks nahkistmetega isendi puhul ja ökonoomsuseks ka.Räägi seda naisterahvale kes su diisel masinaga sõites põiepõletiku saab
Ma võin sulle talviseid näiteid tuua päris palju webastod, pikendusjuhtmed seinas, akud kaenlas, hommikust õhtuni tuksuvad diislid sul peab olema väga igav ikka ja raha ei ole mujale panna

Vedru ja pöörlev mass on kaks erinevat asja ja ootaks nüüd valemeid lahti seletatuna füüsika tunnist palju sa jõudu kulutad selleks ja paluks mingi number, mis iseloomustaks kasutegurit.
Relvade ehitust näiteks võiks teises teemas lahata ja tuua võrdluseks teekonna pikkus vs kulutatud jõud ja võrrelda seda omakorda vedava ratta diameetriga.Nalja saaks
Minu 1.6 vabalthingav võtab tunnis oluliselt vähem kütet kui su 2.5, 1.9 TDI ja belarus ja ökonoomsusest rääkides sellisel kujul jääb mulje, et sa diisli sumbutajast hingad puhast hapniku ja oled lsellest laksu all või elad penokuudis kus süsihappegaas aju tööks vajaliku hapniku ligipääsu piirab või jood õllet koos süsihappegaasiga liiga tihti.
Vabandan, läks päris teravaks ütlemiseks aga ära rohkem talveks diislit soovita teema algatajale, kelle projekt tuleb ehituskulude poolest pigem ökonoomne ja eesmärgiks on seatud mõistlike kuludega omad vajalikud liigutused sooritada.
Detonatsiooni käigus aset leidev keemiline reaktsioon saab toimuda ainult lõhkeaine koostises oleva hapniku arvel, sest reaktsioon on liiga kiire, et õhust enda toimumiseks vajalikku hapnikku haarata.
Järgmine turbodiisli mees plahvatas