Vaidlus Moto555-ega
#25

Kuna teema kakkus juba maru segaseks ja teravaks, siis alustaks uues teemas seda vaidlust uuesti.

Äge lause, toote ainult teoreetilisi näiteid - no krt minu näited põhinevad kõik praktilistel kogemustel, loe uuesti (pühi või prillid tatist puhtaks kui muidu ei näe lugeda)

Nii, E85, kust saab? Tavaline deneutreeritud piiritus + bensiin ja voilaa ongi E85. (jah eestis tanklast ei saa, aga see ei olegi teema, võrdluses on ikkagi bensiin ja diisel ja sobivus traktoritele)

Mida peab ümber tegema? Vot mina tean seda, olen isegi kaks autot juba etanooli pealt sõitma pannud, aga kas sina ka tead? (vasta julgelt ja ausalt, kas lahmid huupi või tead asjadest ka midagi)

Jah, tõesti ma parandan enda autodel tehase hädasid, aga kes seda ei teeks? Mina lihtsalt laskun parandamisel juba äärmustesse, mitte ei keera poest saadava lõige odavama jupi uuesti külge. (kas tõesti olen loll/rumal siis, kui muudan enda autot/traktorit paremaks)

Nimeta eestis inimene, kes kiirendab opeli mootoriga, street modified/outlaw klassis? Nooo body Big Grin

Kepsu välja ei lase, kuna ennem jookseb mootor lihtsalt kokku (kepsusaalele meeldib päevapealt ringi minna), veel hämmastab mind opel õlipumba meeletult kiire kulumine (lendaks siis laiali, ei lihtsalt kulub ära), lekkiv kambri kaan on ka hea sõber, kelle pärast saab alati küünla juhtmeid puhastada, seoses sellega, miks ei ole mootorit ehitatud poolide peale, vaid kasutab iganenud küünla juhtmeid, plokikaan pole ka teab mis kõva (kanalite voolavus on allapoole arvestust, klapid on väiksed, materjali on igal pool vähe), äge EGR-i sisse ehitus on mootoril (nu nah..ui peab EGR-il olema väljalaske kanalis väljavõtt), veel kõvem sõber on nuka andur (päeva pealt lõpetab koostöö lepingu) hüdro tõukuritel meeldib selles mootoris ka pidevalt tiksuma hakata (soe soovitus on alati poest uued osta), miks ei ole mootoril õli pihusteid, mis jahutaks kolbi ja õlitaks silindri seinu paremini.

Ütled veel, et on hullult hea mootor, inseneride tipp saavutus ja kiirendajate märg unenägu. Kui mul selline arvamus oleks, siis ma ripuks juba männi oksa küljes.

Ei ole minul ühegi kindlat brändi mida ma hullult fännan, kõigil on omad idiootsused küljes ja omad nõrgad kohad. (üritan lihtsalt neid idiootsusi ja nõrki kohti parandada)

Eesmärk ei ole ökonoomsus ka sinu pakutud E85 näol vaid sa soovid, et su masinal oleks ülekannetearvu samaks jätmise juures rohkem jõudu st sa soovid kuskilt saada rohkem jõudu kuna sinu veeretakistus ja õhutakistus kiiruse kasvamisel suureneb oluliselt ja väiketraktori puhul ei ole lõppkiirus eesmärgiks vaid koormuse kasvades(pöörleva massi pidurdamisel) omada piisavalt jõudu, et seda pidurdavat koormat optimaalse varuga vedada.
Eee, jah aga ma tõin näite, et koormuse kasvades, kasvab ka koormus mootoris, tänu millele hakkab bensiin detoneerima ja jõudu ikkagi netu. (asja saab parandada süüte hilisemaks keeramisega ja nuka ajastuse korrigeerimisega, aga hilise süütega pole pillil lihtsalt jõudu)

Üritasin sulle lihtsalt selgitada mitte laskuda väga füüsikasse , teminitesse valemitesse kui soovid teeme ka seda aa sa too 1300m3 sama kubatuuriga tavadiisli kohta nüüd näiteid, miks see ziguli mootorist on võimsam, parem ökonoomsem, odavam ehitada, lihtsam peavalu vähem

1300m3, no see on laeva mootor, aga ma saan aru, et sa pead silmas 1.3l mootorit - jah selle vastu on raske näidet tuua, kuna 1.3l diisel pille on vähe toodetud - kui aga me läheme 1.6l pillide juurde, siis ziguli 1.6 vabalthingav ei tooda iialgi 1500 rpm-i juures nii palju väänet kui seda toodab 1.6 Vw diisel pill. Kui tõstame soovitud pöörete vahemiku 4000-7000 rpm-i, siis ei tooda iialgi vabalthingav 1.6 diisel nii palju väänet+jõudu kui seda toodab sama kubatuuriga bensukas.

Ehk saad aru, et sa räägid kõigile siin aia postist, kui teised peavad silmas ikkagi aia posti auku.

See on ka sull uduste prillidega loetud, et ma võrdlesin 2.5 TDI mootorit ziguliga, LAIM, ma tõin näite, et vastavate vidinatega diisel ei vaja eelsüüdet üldsegi.

Disla võid ka panna plast kanistrist kütet õgima, olen isegi pannud, sõitnud probleeme ei olnud.

Ziguli mootorit ei saa iialgi 2.5L puurida. Võimatu! Ära hakka jälle sonima asjadest mida sa ise pole teinud.

See jutt, et diisel lõgiseb ja soojeneb jne. WTF - löö lutt põhja nagu sa teed seda bensukal ja näed kuda temperatuuri näidik liigub taeva poole.

Kas see oli konkreetse passati viga 1.9TDI aga peale 160km sõitu -18 kraadise pakasega hakkas salongi tekkima mingi leige õhu moodi asi ja sina nimetad seda mugavuseks nahkistmetega isendi puhul ja ökonoomsuseks ka.Räägi seda naisterahvale kes su diisel masinaga sõites põiepõletiku saab.

Karm, tõsi ja viga on lihtne, pihusti otsad on kulunud, termostaat ei funksi normaalselt. (kui veel egr pimedaks susatud ja katt ka eemaldatud, siis ei ole mõtet imestadagi, et masin soojaks ei lähe - kui kütet ei põletata silindris, siis ei saa ju sooja ka eralduda, ja kui egt ja back pressure on madal siis ei olegi mootoris sooja.) Uute normaalsete (just nimelt normaalsete, need tehase omad on saastad) pihusti otstega läheb masin normaalselt soojaks. (minul hakkab sooja puhuma -20 kraadise pakasega umbes 1,2-1,5 km läbimisega)

Vedru ja pöörlev mass on kaks eri asja aga käituvad sarnaselt.

Kui sa surud vedru Nt 20kg-ise jõuga kokku, siis vedru avaldab vabastamisel 20kg tõuke jõudu tagasi.

Sama on ka mootori pööremisel - kui surud silindris õhu (just nimelt ainult õhu) kokku, siis kulub selleks energiat, aga peale ülemist surnud seisu avaldab kokkusurutud õhk kolvile sama palju survet tagasi.

See aga kehtib ainult ideaal tingimustes, kus meil ei ole hõõrde tegureid, ja sooja kadusid!

Minu 1.6 vabalthingav võtab tunnis oluliselt vähem kütet kui su 2.5, 1.9 TDI ja belarus ja ökonoomsusest rääkides sellisel kujul jääb mulje, et sa diisli sumbutajast hingad puhast hapniku ja oled lsellest laksu all või elad penokuudis kus süsihappegaas aju tööks vajaliku hapniku ligipääsu piirab või jood õllet koos süsihappegaasiga liiga tihti.

Oled selles väites nii kindel, et paned enda pea äkki pakule? 1.9TDI sööb kohapeal tiksudes tunnis umbes 0.4-0.6l kütet, arvad et opel sööb vähem. Kas teeme reaalse katsetuse, kas tõesti on vaja näpud sellejaoks õliseks teha?

Vabandan, läks päris teravaks ütlemiseks aga ära rohkem talveks diislit soovita teema algatajale, kelle projekt tuleb ehituskulude poolest pigem ökonoomne ja eesmärgiks on seatud mõistlike kuludega omad vajalikud liigutused sooritada.

Seda ma ei ole väitnud, et raudselt peab diislit kasutama - eelmise teema omanik kasutagu mida tahab, aga ise sa hakkad siin lahmima mingite suvaliste lausetega mis ei pretendeeri isegi tõele.

Detonatsiooni käigus aset leidev keemiline reaktsioon saab toimuda ainult lõhkeaine koostises oleva hapniku arvel, sest reaktsioon on liiga kiire, et õhust enda toimumiseks vajalikku hapnikku haarata.
Järgmine turbodiisli mees plahvatas


Millal pihustatakse bensiini mootoril kütus silindrisse? Ja millal Diislil? Ehk paned ise pildi kokku, et bensukas on igal juhul tõenäolisem detoneerima mineja kui diisel.

Ja need kuulujutud, et diisel lähebki detoneerima - on jälle LAIM. Mitte detonatsioon ei põhjusta mootoril kolbide purunemist, vaid liiga kõrge EGT!

Selle viimase lausega ei ole isegi mõtet vaidlema hakata!

Ja need on MÕRA pead, kes EGT-d ei mõõda ja vastavalt mootorit ei ehita.

Jäi veel lisamata, et arvad, et opeli mootoriga varustatud aiatraktor on võimeline 1000m2 platsi väiksema kütte kogusega puhtaks tõukama, kui diisel mootoriga varustatud masin.

Oled nõus selle väite peale ka enda pea pakule asetama?

Ma selgitan ka miks ei ole see bensukas ökom.

Esiteks, mis on kasulik pöörete vahemiks bensuka mootoril 2500-4000 rpm-i
Mootorid mis pärinevad sellest aastast on see 1200-3000 rpm-i

Kõik bensiinimootorite ajud on seadistatud nii, et peale 3000rpm-i avatakse pihustid korraga (silma jaoks pihustavad pihustid kogu aeg)

Kui suure läbilaske võimega on bensuka pihustid? Mingil 2.0 mootoril on need 130-200 cc (oleneb nüüd ikkagi silindri suurusest), aga kogus sõltub nüüd pihusti avamise ajast.

Ja vot diislil ei pihustata korraga, vaid ikkagi siis kui on vaja tutsakat silindirs.

Kui suure läbilaskega on TDI pihusti otsad, 90-180 cc, ka oleneb ikkagi silindri suurusest, aga dislal ei määra pihusti otsa läbilaske võime kütte kogust silindris, vaid seda teeb plunser ja plunseri juurde tekitatud kütuse rõhk.

Kui võtta võrdlusesse otsesissepritsega bensiinimootorid, siis seal võib tõesti diisel alla manduda bensuka kõrval kõigega.

Aga kuna võrdluses on 90-nendate mootorid, siis....

Lõpp produkt on kogu selle vaidlemise peale ikka see, et diisel mootor on efektiivsem kui bensiini mootor. MERI MURUKS, aga see fakt ei muutu!

See vaidlus arvatavasti kujuneb sarnaseks, nagu auruvedur vs diisel vedur.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 21-08-2013, 00:06 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 29-08-2013, 15:19 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 29-08-2013, 15:33 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 29-08-2013, 20:53 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: klaave - 29-08-2013, 15:51 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 29-08-2013, 16:54 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 29-08-2013, 17:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 29-08-2013, 17:39 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: pljuhkam - 29-08-2013, 20:02 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 29-08-2013, 18:23 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 29-08-2013, 21:40 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 30-08-2013, 08:41 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 30-08-2013, 12:44 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 30-08-2013, 10:26 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 30-08-2013, 10:30 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Raudpats - 30-08-2013, 11:00 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 30-08-2013, 12:04 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 30-08-2013, 22:02 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: kopraonu - 30-08-2013, 22:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Marko - 30-08-2013, 22:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 30-08-2013, 22:36 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Buzzet - 30-08-2013, 22:41 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Tift - 30-08-2013, 23:34 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: tiitnato - 31-08-2013, 00:01 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 31-08-2013, 00:06 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 31-08-2013, 19:57 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 31-08-2013, 10:07 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 31-08-2013, 13:09 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 31-08-2013, 13:28 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 31-08-2013, 20:27 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: diesel - 31-08-2013, 21:38 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 31-08-2013, 21:40 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 01-09-2013, 00:46 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Tift - 01-09-2013, 08:32 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 01-09-2013, 11:14 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 01-09-2013, 11:41 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: metsakohin - 01-09-2013, 16:59 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 01-09-2013, 19:14 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: tiitnato - 01-09-2013, 18:32 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 01-09-2013, 22:19 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 02-09-2013, 09:13 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: metsakohin - 02-09-2013, 18:55 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 02-09-2013, 19:43 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: aavu - 02-09-2013, 20:36 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 02-09-2013, 22:58 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karel - 03-09-2013, 10:47 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 03-09-2013, 11:08 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 03-09-2013, 08:49 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 03-09-2013, 12:26 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 21-01-2014, 14:12 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maisalup - 21-01-2014, 14:37 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 21-01-2014, 14:59 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 24-01-2014, 11:01 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: znif9 - 22-01-2014, 14:14 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 22-01-2014, 16:10 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Tegelane5 - 22-01-2014, 16:32 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: viplala - 22-01-2014, 16:37 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 22-01-2014, 16:58 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Jossu - 22-01-2014, 17:04 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: saarrand - 22-01-2014, 17:45 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: unicman - 22-01-2014, 17:51 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: giordanobruno - 24-01-2014, 11:49 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: viplala - 24-01-2014, 13:24 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Raudpats - 24-01-2014, 13:38 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 24-01-2014, 14:22 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 24-01-2014, 15:35 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 24-01-2014, 18:52 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maisalup - 24-01-2014, 17:17 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: 90Deville - 24-01-2014, 21:47 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maisalup - 25-01-2014, 16:41 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: hundu615 - 26-01-2014, 09:53 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 21-08-2013, 13:43 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: MeelisV - 21-08-2013, 16:06 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 09:27 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 22-08-2013, 10:16 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 22-08-2013, 10:32 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: phyl - 22-08-2013, 10:38 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: pen.skar - 22-08-2013, 10:46 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 22-08-2013, 11:23 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 11:23 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Envir - 22-08-2013, 14:20 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 22-08-2013, 15:08 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Veteran - 22-08-2013, 15:33 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 15:42 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 22-08-2013, 16:26 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: v6sa - 22-08-2013, 16:41 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Marko - 22-08-2013, 17:57 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: mlsluik - 23-08-2013, 21:05 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 03:55 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 24-08-2013, 10:23 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: phyl - 24-08-2013, 13:26 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tsistern - 24-08-2013, 13:37 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: viplala - 24-08-2013, 14:40 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 15:18 PM
Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 24-08-2013, 16:38 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mlsluik - 24-08-2013, 17:50 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: kopraonu - 24-08-2013, 18:23 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: aavu - 24-08-2013, 22:26 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 24-08-2013, 23:14 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 23:42 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 25-08-2013, 01:19 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: mossepower - 25-08-2013, 16:16 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 25-08-2013, 17:11 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: motamees - 25-08-2013, 18:58 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: diesel - 25-08-2013, 09:40 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 25-08-2013, 10:35 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Gravity - 25-08-2013, 14:26 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 25-08-2013, 15:17 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: h2rra - 25-08-2013, 15:34 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Basilio - 26-08-2013, 08:21 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 08:39 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 26-08-2013, 09:12 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 26-08-2013, 09:35 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 09:41 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: MeelisV - 26-08-2013, 09:50 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 10:20 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 10:30 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 26-08-2013, 10:47 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: karvik - 26-08-2013, 11:07 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 11:38 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 26-08-2013, 11:49 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 12:04 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: genn - 26-08-2013, 23:08 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 26-08-2013, 23:40 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: tiitnato - 26-08-2013, 23:55 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 27-08-2013, 10:05 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: 41Degree - 27-08-2013, 10:14 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 27-08-2013, 13:05 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 27-08-2013, 23:55 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 28-08-2013, 01:07 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: viplala - 28-08-2013, 01:59 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: raulex - 28-08-2013, 08:27 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: dad - 28-08-2013, 09:02 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: v6sa - 28-08-2013, 10:15 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 28-08-2013, 10:03 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: maitus - 28-08-2013, 08:38 AM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: Moto555 - 28-08-2013, 23:32 PM
RE: Vaidlus Moto555-ega - Autor: phyl - 28-08-2013, 23:57 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Marko - 24-08-2013, 22:01 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Moto555 - 24-08-2013, 23:47 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Marko - 24-08-2013, 23:51 PM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: metsakohin - 25-08-2013, 00:11 AM
RE: Väikse Aiatraktori ehitamine - Autor: Tift - 25-08-2013, 01:28 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne