25-08-2013, 00:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2013, 10:13 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
Paras kompott. Esistange ja iluvõre 407, mootor tõenäoliselt 408 (mis siis,et 407 sisselaske kollektoriga. 407 oli mälu järgi ilma väntvõlli simmerita.). Soojendus, suunatulekang ja põrandal asuv käigukang omalooming. Tuuningosa on samuti ka "Moskvitš"- kiri kindalaeka luugil. Tagatuled 407, seal vähemalt stange õige. 402-d väljusid kõik tehasest kolmekäiguliste käigukastidega, mis koostöös kõrgforseeritud 1200 kuubiku ja 35-e hobujõulise mootoriga saavutas pärast seitsmeminutilist intensiivset kiirendust 80 km/h. Seda kahekesi. Neljakesi tuli veel üks minut lisada.
Siduri juppe liigub veel piisavalt, ei maksa aega raisata ümberehitamisele. Mingi survelaager/grafiittald oli endagi veel kuskil.
P.S Rippuv gaasipedaal tuli ka alles 407-st. 402-l oli põrandapealne pedaal.
Siduri juppe liigub veel piisavalt, ei maksa aega raisata ümberehitamisele. Mingi survelaager/grafiittald oli endagi veel kuskil.
P.S Rippuv gaasipedaal tuli ka alles 407-st. 402-l oli põrandapealne pedaal.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.