25-08-2013, 12:35 PM
Vot selle peksukorvi töö käigus allalaskmisega tegin ma korra andestamatu vea.Asi nimelt selles, et enne trumli kinnijäämist tekib selline omapärane jõrin, sest trummel ei suuda vastu võtta massi, mida söötebiiter püüab ette anda.Kui nüüd kallak kiiresti seisma jätta, pääseb mõnikord halvimast, kuid mitte alati.Tookord proovisin asja päästa sellega, et kopsasin haamriga, mis oli kabiinis käepärast peksukorvi kangi nupule, mispeale kang hirmsa mürtsatusega vastu põrandat raksatas, kogu see mass, mis söötebiitri taga oli trumlisse mütsatas ja trummel nii kinni, et mässasin oma paar tundi, et uuesti liikuma saada.Peksukorv tuli reg.poltidest lõpuni lahti lasta ja tõepoolest pikad rukkikõrred läbi lõikuda, milleks mul oli hästiteritatud Saksa vintpüssi tääk.
Parim lahendus trumli kinnijäämisel oli selline, et masin seisma, peksukorv kangist alla, luuk maha ja pika tugeva kangiga trumlisiinidest tagurpidi pöörata, samal ajal kõrretuuste välja kiskudes.Kui trummel vabalt pöörlema sai, tuli ka kallakut tagurpidi ringi ajada ja üleliigne kraam kaksikteo vahelt välja kiskuda.Tundub keeruline, kuid tavaliselt ei kestnud selline tegevus üle 10-ne minuti.Mingil juhul ei tohtinud unustada pärast peksukorvi kangi õigesse asendisse tõmmata(mida siiski vahel juhtus).
Parim lahendus trumli kinnijäämisel oli selline, et masin seisma, peksukorv kangist alla, luuk maha ja pika tugeva kangiga trumlisiinidest tagurpidi pöörata, samal ajal kõrretuuste välja kiskudes.Kui trummel vabalt pöörlema sai, tuli ka kallakut tagurpidi ringi ajada ja üleliigne kraam kaksikteo vahelt välja kiskuda.Tundub keeruline, kuid tavaliselt ei kestnud selline tegevus üle 10-ne minuti.Mingil juhul ei tohtinud unustada pärast peksukorvi kangi õigesse asendisse tõmmata(mida siiski vahel juhtus).