27-08-2013, 00:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2013, 01:12 AM ja muutjaks oli viplala.)
Hakkasin siis hammasrattaid kokku lappama. Muidu läks kõik nagu õlitatult aga loe niipidi, või loe naapidi, üks hammakas vähem kui peab. Otsisin kõik karbikesed välja, kus vähegi mõni hammakas end peita võiks aga mida pole, seda pole. Suskasin nad siis oma kohtadele ja tundus, et puudu oli vända küljest üks. Ja siis lõi lambi põlema... vut vut vut emexi hunniku juurde, kus oma saatust vana vänt veel ootas, ning seal ta oligi
. Ma olin vända koos hammakaga minema visanud.
Järgmiseks paigaldasin vända otsale kaks kiilu, ja nagu ikka, kiilu kõrgused enam ei sobinud uue vända kiilusoonega kokku. Vasja oli suvalise sügavuse freesile pannud. Hammakas kiilule ei istunud.
Jälle oli suureks sõbraks käi, kes viitsis pool milli kiilult maha võtta.
Järgmiseks paigaldasin õlipumba. Ja nagu ikka, oli uue õlipumba toru koht veits nihkes, ning toru teist otsa ei olnud enam võimalik kinni poltida.
Seekord aitas hädast sõber haamer, kelle jõulisel sekkumisel muutis oma kuju vasest toru.
Tsentrifuug läks ludinal oma kohale
Ja samuti ka õliradika torud, tsentrifuugi otsa. Ainus jama oli tihendiga, millele Vasja oli suvalistesse kohtadesse augud teinud, ning mille ma ümber pidin tegema. Seejärel juba silikoniga tihend kokku, ning torud poltidega kohale.
Mis omakorda osutus ette ruttamiseks, sest hiljem tuli välja, et õhkjahutussüsteemi alumine plekk, peab nendest torudest üle minema aga ei mahtunud.
Ja nüüd üks tähtis asi. Kui te juhtute ostma tihendikomplekti mootorile, siis pöörake tähelepanu järgmisele tihendile...
Pumpasid on kahte tüüpi. Ühed ei vaja õlitust läbi otsakaane, teised vajavad. Juhul kui pumbal on selline auk nagu siin, siis ta vajab õlitust.
Vaheplekil kuhu pump kinnitub, on alati ovaalsus selle koha peal
Kaane taga on kaks, omavahel ühenduses olevat auku, mis oleks arukas puhastada.
Kuid tihend võib tulla ilma auguta. Minul nii oligi, mis tähendas, et ma pidin selle õlitusaugu tihendisse ise tegema.
Lõpuks sai kaan ette ning rihmaratas oma kohale.
Viimaseks otsustasin ka originaal kütusefiltri ära jätta, ning paigaldada vähe tänapäevasem ja mugavam. Diisli tagasivool hakkab tulevikus otse paaki jooksma.

Järgmiseks paigaldasin vända otsale kaks kiilu, ja nagu ikka, kiilu kõrgused enam ei sobinud uue vända kiilusoonega kokku. Vasja oli suvalise sügavuse freesile pannud. Hammakas kiilule ei istunud.
Jälle oli suureks sõbraks käi, kes viitsis pool milli kiilult maha võtta.
Järgmiseks paigaldasin õlipumba. Ja nagu ikka, oli uue õlipumba toru koht veits nihkes, ning toru teist otsa ei olnud enam võimalik kinni poltida.
Seekord aitas hädast sõber haamer, kelle jõulisel sekkumisel muutis oma kuju vasest toru.
Tsentrifuug läks ludinal oma kohale
Ja samuti ka õliradika torud, tsentrifuugi otsa. Ainus jama oli tihendiga, millele Vasja oli suvalistesse kohtadesse augud teinud, ning mille ma ümber pidin tegema. Seejärel juba silikoniga tihend kokku, ning torud poltidega kohale.
Mis omakorda osutus ette ruttamiseks, sest hiljem tuli välja, et õhkjahutussüsteemi alumine plekk, peab nendest torudest üle minema aga ei mahtunud.
Ja nüüd üks tähtis asi. Kui te juhtute ostma tihendikomplekti mootorile, siis pöörake tähelepanu järgmisele tihendile...
Pumpasid on kahte tüüpi. Ühed ei vaja õlitust läbi otsakaane, teised vajavad. Juhul kui pumbal on selline auk nagu siin, siis ta vajab õlitust.
Vaheplekil kuhu pump kinnitub, on alati ovaalsus selle koha peal
Kaane taga on kaks, omavahel ühenduses olevat auku, mis oleks arukas puhastada.
Kuid tihend võib tulla ilma auguta. Minul nii oligi, mis tähendas, et ma pidin selle õlitusaugu tihendisse ise tegema.
Lõpuks sai kaan ette ning rihmaratas oma kohale.
Viimaseks otsustasin ka originaal kütusefiltri ära jätta, ning paigaldada vähe tänapäevasem ja mugavam. Diisli tagasivool hakkab tulevikus otse paaki jooksma.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!