29-08-2013, 01:51 AM
Suvel sai mingi hetk survekaga suurem pask maha nühitud. Seejärel ta seisis siiani seal kusagil, kuni täna ta garaazi ära vedasin.
Pole tükimat aega sellist masendust peale tulnud kui täna. Käisin ümber trakatsi ja ei osanud kusagilt pihta hakata.
Kõik tundus nii kuradi vastik. Selline alguse tunne jälle.
Kõigepealt, kui vedama sai teda hakatud, ei saanud enam käiku välja. Ei teagi, kas peab ka kasti pilgu viskama, või saab ülalt asjale lahenduse. Ehk on probleem roostes, mis jõudis lõpuks kuhugile kinni hakata. Süüdlane tundub siin olevat.
Esimesed raami pulgad on mõlemalt poolt, nii palju lapitud, et paha hakkab.
Lisaks jookseb poole raamini uus pragu, kasti poolses otsas.
Kasti korpuses on praod poltide juures.
Istme ümbrus ja alune, on üks suur roostehunnik.
Tiiva peal on säilinud arstikarp. Huvitav mis seal originaalis olnud võis olla? Mõned grammid tina juhuks kui t-40nega toimetamine pea valutama paneb.
Pole tükimat aega sellist masendust peale tulnud kui täna. Käisin ümber trakatsi ja ei osanud kusagilt pihta hakata.
Kõik tundus nii kuradi vastik. Selline alguse tunne jälle.
Kõigepealt, kui vedama sai teda hakatud, ei saanud enam käiku välja. Ei teagi, kas peab ka kasti pilgu viskama, või saab ülalt asjale lahenduse. Ehk on probleem roostes, mis jõudis lõpuks kuhugile kinni hakata. Süüdlane tundub siin olevat.
Esimesed raami pulgad on mõlemalt poolt, nii palju lapitud, et paha hakkab.
Lisaks jookseb poole raamini uus pragu, kasti poolses otsas.
Kasti korpuses on praod poltide juures.
Istme ümbrus ja alune, on üks suur roostehunnik.
Tiiva peal on säilinud arstikarp. Huvitav mis seal originaalis olnud võis olla? Mõned grammid tina juhuks kui t-40nega toimetamine pea valutama paneb.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!