29-08-2013, 15:19 PM
Ei taha diislit ja kõik
Mudasse kaevatuna haardeteguri kasvu oodata kui seda ei ole ja 3.0 diisliga rattad tyhja keerutada ja kiita, et meil on diisel tuleme siit välja on üpris märg fantaasia, selle asemel, et paremat pinda otsida...paremat haardumist(diisel vs bensiin kütteliik seda ei anna vaid juht kabiinis, rehvid rõhud jms)
Mind isiklikult ei huvita nii diisli ökonoomsus(kaudseid nn kulusid arvestades ja kilomeetri hinda arvestades on kütuse hind tanklas 1 näitaja kogu rehkenduses).Töökindlus ja kui ma pean midagi remontima, mis peaks tulu sisse tooma teenin ma kahjumit või kulutan teenitud raha töökindluse tagamiseks, et oleks võimalik teenida?Lisandeid jms, kuhu see kulu liigitada siis
Lihtsalt konkurent tuleb võtab su töö ka ära käest ja mis puudutab metsavedu siis katsu suvel materjali müüa näiteks..
Hangete juures nõutakse seda, et oleks uued masinad, mõtle natuke miks!
Las see jutt olla oleneb , mis eesmärk masinal ja millega üldse tegu, jutt käib ka ilmastikust ja sellega seonduvast ja diisli käivitumisega hetkel kui see korras tõesti probleeme ei ole ja eelsüüdet on vaja käivitamisel ja see peab olema korras kaitstes sellega ka elektripoolt ja hoiad seal kulud mõistlikkuse piirides.(regulaarne hooldus)
Ei taha diislit kuna töökindluse osas kahtlen ja kulud on ületanud alati bensuka kulusid seega Ei.
Tore teada, et mõni diisel ka nn paugust käima läheb aga lase jahtuda ja seista 2 päeva metsas tuule ja -25 käes siis enam ei lähe ja akust kaob sellistes tingimustes mingi 35%, õlid lähevad paksuks, kui küte maha ka natuke vajub tekib vahetult kondents ja siis oled sa viisakalt öeldes päris korralikus p ja korralikus p-s ja kui õhutrass ka kinni külmub siis ekstra p-s
Mudasse kaevatuna haardeteguri kasvu oodata kui seda ei ole ja 3.0 diisliga rattad tyhja keerutada ja kiita, et meil on diisel tuleme siit välja on üpris märg fantaasia, selle asemel, et paremat pinda otsida...paremat haardumist(diisel vs bensiin kütteliik seda ei anna vaid juht kabiinis, rehvid rõhud jms)
Mind isiklikult ei huvita nii diisli ökonoomsus(kaudseid nn kulusid arvestades ja kilomeetri hinda arvestades on kütuse hind tanklas 1 näitaja kogu rehkenduses).Töökindlus ja kui ma pean midagi remontima, mis peaks tulu sisse tooma teenin ma kahjumit või kulutan teenitud raha töökindluse tagamiseks, et oleks võimalik teenida?Lisandeid jms, kuhu see kulu liigitada siis
Lihtsalt konkurent tuleb võtab su töö ka ära käest ja mis puudutab metsavedu siis katsu suvel materjali müüa näiteks..
Hangete juures nõutakse seda, et oleks uued masinad, mõtle natuke miks!
Las see jutt olla oleneb , mis eesmärk masinal ja millega üldse tegu, jutt käib ka ilmastikust ja sellega seonduvast ja diisli käivitumisega hetkel kui see korras tõesti probleeme ei ole ja eelsüüdet on vaja käivitamisel ja see peab olema korras kaitstes sellega ka elektripoolt ja hoiad seal kulud mõistlikkuse piirides.(regulaarne hooldus)
Ei taha diislit kuna töökindluse osas kahtlen ja kulud on ületanud alati bensuka kulusid seega Ei.
Tore teada, et mõni diisel ka nn paugust käima läheb aga lase jahtuda ja seista 2 päeva metsas tuule ja -25 käes siis enam ei lähe ja akust kaob sellistes tingimustes mingi 35%, õlid lähevad paksuks, kui küte maha ka natuke vajub tekib vahetult kondents ja siis oled sa viisakalt öeldes päris korralikus p ja korralikus p-s ja kui õhutrass ka kinni külmub siis ekstra p-s