29-08-2013, 20:53 PM
(29-08-2013, 15:19 PM)Moto555 Kirjutas: Hangete juures nõutakse seda, et oleks uued masinad, mõtle natuke miks!
Teeme nüüd nii, et sa edaspidi räägid asjadest, millest sa midagi ka tead ... see BS ei kannata enam oksendada ka mitte.
Tsitaat:Ei taha diislit kuna töökindluse osas kahtlen ja kulud on ületanud alati bensuka kulusid seega Ei.
Tore teada, et mõni diisel ka nn paugust käima läheb aga lase jahtuda ja seista 2 päeva metsas tuule ja -25 käes siis enam ei lähe ja akust kaob sellistes tingimustes mingi 35%, õlid lähevad paksuks, kui küte maha ka natuke vajub tekib vahetult kondents ja siis oled sa viisakalt öeldes päris korralikus p ja korralikus p-s ja kui õhutrass ka kinni külmub siis ekstra p-s
Lisaks eelnevale lõigul, võiksid sa pöörduda spetsialisti poole tõsise abipalvega ... jutt hakkab meenutama haige hülge sonimist.
Samas teemasse, nagu aru saada, siis üks pool on mõne käkatsi ise valmis ehitanud ja teine pool paugutab tühja ... vanad peerud peaksid mäletama kodanik Lauri Kriiskat ;p
Ise pole ma ühtegi käkatsid valmis saanud (veel), küll aga on minu ja mõnede minuga lähedalt seotud isikute, valdustesse jõudnud mõningad isevalmistatud isendid, erinevatel põhjustel aga siiski. On traktor 011 mootori ja kolme käigukastiga (kokku ainult 16 käiku), on zid-i mootoriga isendeid, kastiga ja ilma, ET 1,5 ülekandega, m412 ülekandega jne, on ka üks dnepri mootoriga Quad, mis on küll "tehases" valmistatud .... aga neil kõigil on jubedalt "titehaiguseid", mis asja tõsisema kasutuse korral tuleb likvideerida.
Kõige selle taustal jälgida kahe "kuke" poksi on muidugi naljakas ... vähemalt esialgu oli ... nüüd tuleb juba nutt peale, kui "argumente" lastakse "puusalt" ja igas suunas.
Dad.
P.S. Unustasin roomiku ju ... diisel ja kolme uksega ;P