31-08-2013, 01:03 AM
Kuule lihtsalt nii palju ütlen, et kui see on sama 69, mis Sergei ja Andres juba kolm nädalat keevitavad (lahtivõetud kollane kere), siis ma ka ei imesta, miks seda keegi ei tahtnud tegema.
On ikka auto, mida varasemate keevitustöödega päris persse keeratud, ütleme ikkagi sõnad nii nagu on.
Üldiselt, aru ma ei saa, probleemist, 69 GAZ on üks meeldivamatest vana aja jeepidest, varuosi on lademetes, lihtne, kergesti juhitav.
Mootor võiks Volga oma olla ainult.
Varuosi on lademetes, ning ega vene varuosade kvaliteet on tõesti kõikuv, aga üldiselt, mitte nii hull, nagu siin kodanikud maininud.
Ega need lääne autod, samas vanuses väiksem hirm ei ole. Ainult et kirjandust, varuosi, oskusi kordades vähem, kui vene autode puhul.
Vana lääne autode varuosad maksavad ikka tublisti 5-10 korda rohkem. Uued (new old stock) varuosad ikkagi ulmelise hinna.
On ikka auto, mida varasemate keevitustöödega päris persse keeratud, ütleme ikkagi sõnad nii nagu on.
Üldiselt, aru ma ei saa, probleemist, 69 GAZ on üks meeldivamatest vana aja jeepidest, varuosi on lademetes, lihtne, kergesti juhitav.
Mootor võiks Volga oma olla ainult.
Varuosi on lademetes, ning ega vene varuosade kvaliteet on tõesti kõikuv, aga üldiselt, mitte nii hull, nagu siin kodanikud maininud.
Ega need lääne autod, samas vanuses väiksem hirm ei ole. Ainult et kirjandust, varuosi, oskusi kordades vähem, kui vene autode puhul.
Vana lääne autode varuosad maksavad ikka tublisti 5-10 korda rohkem. Uued (new old stock) varuosad ikkagi ulmelise hinna.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.